5 دی 1394
شماره خبر: 155278

ناحیه یک کرج حائز 10 رشته برتر مسابقات جهانی و کشوری شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

ناحیه یک کرج حائز 10 رشته برتر مسابقات جهانی و کشوری شد


مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج از کسب10 مقام برتر معلمان و دانش آموزان این ناحیه در مسابقات علمی، ورزشی ، پژوهشی در سطوح استانی ، کشوری و جهانی خبر داد.
وحید یعقوبی افزود: کسب رتبه برتر جهانی در رشته فیزیک ، تیر اندازی و المپیاد ریاضی با گرفتن مدال های طلا، نقره و برنز از مهم ترین دستاوردهای دانش آموزان این ناحیه طی سه ماه گذشته است.
وی اظهار کرد: 2 دانش آموز پایه متوسطه دوم این ناحیه نیز توانستند در المپیاد ادبیات فارسی و فیزیک کشوری مقام اول را به خود اختصاص دهند. مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج گفت: در بخش پژوهشی نیز 9 اثر معلمان در ردیف کشوری شناخته شد که یک اثر از معلمان با کسب بالاترین امتیاز به عنوان اثر برتر پژوهشی معلمان کشور معرفی شد. وی بیان کرد: در ارزیابی استانی به عمل آمده از نواحی مختلف آموزش و پرورش البرز هم در بخش آموزشی حائز رتبه برتر شده ایم که این مهم حاصل تلاش و توجه معلمان در بخش کیفیت بخشی آموزشی در کلاس درس است. وی راهیابی 33 دانش آموز این ناحیه با کسب رتبه های 2 و 3 رقمی در کنکور سراسری دانشگاه های دولتی از جمله دانشگاه صنعتی شریف ، تهران و امیرکبیر را از دیگر دستاوردهای برتر دانش آموزی در سال تحصیلی جاری برشمرد. یعقوبی ادامه داد: کسب رتبه برتر دانش آموزی در مسابقات رباتیک کشوری در دانشگاه امیر کبیر تهران و همچنین جشنواره علمی طرح و خلاقیت از دیگر افتخارات دانش آموزان ناحیه یک کرج طی سه ماهه اول سال تحصیلی 95 - 94 است. وی به دستاوردن مقام اول دانش آموزان این ناحیه در کسب بالاترین معدل در آزمون نهایی کشوری و استانی سال تحصیلی گذشته که نتایج آن به تازگی در دروس ریاضی ، فیزیک و علوم تجربی به نواحی اداره های آموزش و پرورش اعلام شده را از دیگر مقام های برتر این ناحیه ذکر کرد. مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج یادآور شد: دانش آموز پایه سوم مدرسه استعدادهای درخشان نیز در رشته ریاضی توانست در مسابقات کشوری رتبه اول را به خود اختصاص دهد. وی افتخار آفرینی معلمان و دانش آموزان را در مسابقات ، جشنواره ها و المپیادهای استانی ، کشوری و جهانی را نشانه توانمندی فعالان سنگر علم و دانش در ناحیه یک کرج دانست و خاطر نشان شد: با ایجاد بستر های حمایتی - آموزشی باید در شکوفایی استعدادهای نهفته به ویژه در بین دانش آموزان از سوی معلم و اولیاء گام های محکم تری برداشته شود. ناحیه یک کرج 52 هزار دانش آموز و سه هزار و 449 معلم دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود