10 دی 1394
شماره خبر: 155648

٧ مرکز فرهنگی و تبلیغاتی دیگر در البرز تاسیس شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

٧ مرکز فرهنگی و تبلیغاتی دیگر در البرز تاسیس شد


هشتادمین جلسه کمیته فرهنگی و تبلیغات استان البرز برگزار شد و طی آن با تاسیس ٣ موسسه فرهنگی هنری ، یک چاپخانه و ٣ مرکز تبلیغاتی دیگر در البرز موافقت شد .
معاون فرهنگی مطبوعاتی این اداره کل گفت: هشتادمین جلسه کمیته فرهنگی استان در اواخر آذر ماه سال جاری برگزار شد و طی آن با صدور پروانه فعالیت ٣ موسسه فرهنگی هنری تک منظوره تمدید پروانه فعالیت ٩ موسسه فرهنگی هنری ، انتقال یک موسسه فرهنگی هنری از ایلام به البرز و صدور مجوز یک چاپخانه موافقت شد. همچنین در این جلسه درخواست یک متقاضی برای تمدید موافقت اصولی موسسه فرهنگی هنری با موضوع آموزش زبان و یک موسسه برای تاسیس ساختمان شماره دو رد شد. محمد طاهری گفت:در هشتادمین جلسه کمیته تبلیغات استان نیز با صدور مجوز ٣ کانون آگهی و تبلیغاتی، تمدید پروانه فعالیت ٩ کانون آگهی و تبلیغاتی ، درخواست یک کانون آگهی و تبلیغاتی برای انتقال از سیستان و بلوچستان به البرز و درخواست کانون آگهی و تبلیغاتی هرم نقش برای تغییر صاحب امتیازی موافقت شد.
وی افزود: جلسات کمیته فرهنگی و کمیته تبلیغات استان به صورت جداگانه و به طور ماهانه و منظم ، با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارشناسان مربوطه برگزار می شود و طی آن به درخواست متقاضیان تاسیس مراکز فرهنگی و تبلیغاتی ، تمدید پروانه فعالیت آنان و سایر امور این مراکز رسیدگی می شود. .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود