10 دی 1394
شماره خبر: 155653

حضور مدیر کل و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در مراسم بزرگداشت حماسه ٩ دی

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

حضور مدیر کل و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در مراسم بزرگداشت حماسه ٩ دی


همزمان با سراسر کشور ، مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی با حضور مسئولین و مردم غیور استان البرز در مصلی شهر کرج برگزار شد.
در این مراسم که با حضور مسئولین خدوم و مردم فهیم و ولایت مدار استان البرز تشکیل شد، مهندس حسینی کاشانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به همراه تعدادی از کارکنان و پرسنل این اداره کل حضور پیدا کردند . مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ضمن حضور در مراسم روز ملی بصیرت و ولایتمداری ، بیانیه ای در این خصوص صادر نمود. متن بیانیه ای سید موسی حسینی کاشانی ، به مناسبت حماسه ٩ دی صادر نمود به شرح ذیل می باشد:
حماسه نهم دی صحنه‌ نمایش اقتدار، بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران بود
یوم الله ٩ دی سرآغاز فصل جدیدی در تعمیق پیوند امت اسلامی با آرمانهای حضرت امام خمینی (رحمته ا... علیه) و بیعت مجدد با رهبر عزیز انقلاب حضرت آیت ا... خامنه‌ای (مدظله العالی) در آزمونی بسیار سخت و بزرگ بود. ٩ دی ماه نمایش فریاد دین خواهی و ولایت‌مداری و صحنه درخشش هوشمندی و بصیرت ملت ایرانیان در سپهر تاریخ انقلاب اسلامی بود .
شش سال از حضور حماسی ملت ایران در دفاع از عقاید و آرمان های خود در حماسه ماندگار ٩ دی٨٨ می گذرد. مردم انقلابی ایران با حضور پر شکوه و یکپارچه در راهپیمایی نهم دی ماه ٨٨ ثابت کردند که توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی نتوانسته حرکت آنها را در ادامه راه شهدا و امام شهیدان لحظه ای متوقف کند و با این حرکت عظیم نشان دادند که مردم ولایتمدار ایران با وحدت و همدلی در پاسداری از ارزشهای والای اسلامی و همیشه در صحنه حضور می یابند. اکنون در پنجمین سالروز حماسه عظیم ملت ایران در نهم دی ماه با نثار سلام و درود بیکران بر روح پاک و پر فتوح بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدای والا مقام و با آرزوی تعجیل در فرج باقیمانده و امید صالحان در زمین و سلامتی و عزت روز افزون مقام معظم رهبری ضمن تاکید بر صیانت از آرمانها و عقاید خود و دعوت از آحاد ملت غیور ایران برای پاسداشت این روز عزیز اعلام می داریم تا ظهور منتقم خون حسین (ع) و برپایی حکومت عدل الهی پیرو ولایت فقیه خواهیم بود و لحظه ای از آن دست نخواهیم کشید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود