10 بهمن 1394
شماره خبر: 157623

افتتاح چهارمین سینمای کرج با اکران 33 فیلم جشنواره فجر

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

 افتتاح چهارمین سینمای کرج با اکران 33 فیلم جشنواره فجر


مدیر پردیس سینمایی پرشین کرج از نمایش 33 فیلم جشنواره فیلم فجر در بخش های نگاه نو، سودای سیمرغ 1 و 2 در این سینما خبر داد.
ابراهیم خلیل زاده این خبر را اعلام کرد و اظهار داشت: همزمان با نخستین روز از برگزاری جشنواره، اکران فیلم ها در کرج نیز آغاز می شود که نمایش این فیلم ها در سینما پرشین و همزمان با افتتاح آن خواهد بود. خلیل زاده، تهیه مقدمات برگزاری هر چه بهتر جشنواره در این سینما را مورد اشاره قرار داد و اذعان داشت: این سینما با امکانات بخش خصوصی احداث شده و تمامی اقدامات و فعالیت های لازم برای برپایی هر چه بهتر جشنواره، در حال انجام است. وی، سانس های اکران فیلم های جشنواره را 16، 18 و 21 اعلام کرد و افزود: متولد 65، ابد و یک روز، من، خانه ای در خیابان چهل و یکم، برادرم خسرو، لاک قرمز، گیتا، ایستاده در غبار، خماری، جشن تولد و پل خواب در بخش نگاه نو و در سئانس 16 اکران می شود. به گفته مدیر پردیس سینمایی پرشین، در بخش سودای سیمرغ 1 فیلم های آخرین بار کی سحر را دیدی، وارونگی، بادیگارد، خشم و هیاهو، رسوایی 2، نقطه کور، سیانور، کفشهایم کو، نیمه شب اتفاق افتاد، بارکد و دلبری به نمایش در خواهد آمد. وی ساعت پخش این فیلم ها را 18 اعلام کرد و ادامه داد: در آثاری که به نمایش گذاشته خواهند شد آثاری از هنرمندان بنام سینمای ایران از جمله ابراهیم حاتمی کیا، فرزاد موتمن، کمال تبریزی، رضا میرکریمی، کیومرث پوراحمد، مسعود ده نمکی و نرگس آبیار دیده می شود.
خلیل زاده، اضافه کرد: در بخش دوم سودای سیمرغ نیز فیلم های مالاریا، نفس، امکان مینا، عادت نمی کنیم، به دنیا آمدن، اژدها وارد می شود، دختر، آبنبات چوبی، لانتوری، هفت ماهگی و زاپاس در ساعت 21 اکران خواهد شد. این مسئول خاطرنشان کرد: از روز دوازدهم بهمن ماه تا بیست و دوم، روند اکران فیلم های جشنواره به صورت مستمر ادامه می یابد و شهروندان می توانند با مراجعه به محل این سینما واقع در مهرشهر، بلوار ارم، سه راه شهرداری، ابتدای بلوار دانش مراجعه کنند. مدیر سینما پرشین البرز، قیمت بلیط فیلم های جشنواره را 8 هزار تومان عنوان کرد و یادآور شد: فروش بلیط هر فیلم در روز اکران آن خواهد بود. همچنین شهروندان می توانند برای پیش خرید بلیط ها به سایت جشنواره فیلم فجر مراجعه کرده و برای فیلم هایی که مد نظر دارند، بلیط های ورودی را پیش خرید نمایند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود