12 بهمن 1394
شماره خبر: 157777

دانش آموزان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کردند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

دانش آموزان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کردند


مدیر اداره آموزش وپرورش ناحیه دو کرج گفت که دانش آموزان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کردند و شهادت 36 هزار دانش آموز در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی گواه این امر است.
فرشته فهمیده در آیین نواختن گلبانک انقلاب اسلامی در مدرسه نمونه دولتی شهید احمدی روشن سرحدآباد فردیس، افزود: شما دانش آموزان به عنوان ذخیره های اصلی نظام و انقلاب اسلامی هستید.
وی ادامه داد: دانش آموزان باید در مورد پیروزی انقلاب اسلامی و اهداف آن به مطالعه و تحقیق بپردازند. وی افزود: حضور دانش آموزان و دانشجویان در حمایت از تلاش های مردم در مبارزه با رژیم شاهنشاهی یکی از جرقه های مهم در سقوط رژیم طاغوت شد. وی از دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور و حافظان اصلی انقلاب و نظام اسلامی ایران یاد کرد و افزود: با توجه به اینکه بیشترین مسوولیت های کشور در آینده به دست دانش آموزان امروزی سپرده خواهد شد بیشترین مسوولیت حفظ و حراست از دستاوردهای نظام اسلامی نیز به عهده دانش آموزان است. وی در بخش دیگر سخنان خود به برنامه های ناحیه دو کرج در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: اجرای سرود همگانی کریم اهل جنت و ولایت ، تجلیل از متولدین 12 تا 22 بهمن ، گلباران مزار شهدای عزیزمان مهمانی لاله هابا حضور هزار و سیصد پنجاه و هفت دانش آموز ، اجرای سرود1357 نفری ولایت در سطح کرج ، حضور همکاران و معاونین پرورشی در حرم امام (ره) و شهدای 72 تن ، محفل انس قرآن در امام زاده محمد کرج اعزام راهیان نوراز دیگر برنامه های دهه مبارک فجر در ناحیه 2 کرج می باشد. فهمیده برگزاری مسابقات قرآن و کتابخوانی همچنین اجرای برنامه دلنوشته بر روی پارچه 37 متری مسابقات حفظ حدیث همچنین مسابقات ورزشی ( فینال ) و جشنواره غذا را نیز بخشی دیگر از برنامه ها دانست . همچنین مراسم نمادین نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه نمونه دولتی شهید احمدی روشن با حضور امام جمعه ، فرماندار،فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) ، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فردیس و معلمان و دانش آموزان برگزار شد. امام خمینی پس از 14 سال دوری از کشور در میان پرشورترین استقبال در ساعت 9 و 36 دقیقه در روز 12 بهمن ماه 57 با هواپیمای خطوط هوایی فرانسه با پرواز اختصاصی وارد تهران شدند.آموزش وپرورش ناحیه دو کرج حدود 86 هزار دانش آموز دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود