18 بهمن 1394
شماره خبر: 158159

157نمایشگاه ویژه دهه فجر در مدارس ناحیه یک کرج گشایش یافت

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

157نمایشگاه ویژه دهه فجر در مدارس ناحیه یک کرج گشایش یافت


معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج گفت : 157 نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مدارس این ناحیه گشایش یافت.
فرزاد شعبانی افزود: این نمایشگاه ها به منظور آشنایی دانش آموزان با روز شمار و رویکرد انقلاب ، به تصویر کشیدن پیروزی انقلاب در سال 57 به زبان هنر ، بازبینی رویداد انقلاب ، ایجاد شور انقلابی در بین دانش آموزان ، حضور حماسی ملت ایران در رویداد های انقلابی ، نقش وحدت و ولایت در پیروزی انقلاب اسلامی ، جایگاه ولایت در انقلاب و برکات انقلاب در37 سال گذشته در ایران اسلامی برپا شده است.
وی اظهار کرد: آثار هنری ، علمی ، ادبی ، نمایشی ، روزنامه دیواری و دست ساخته های دانش آموزی در این نمایشگاهها روزهای به یاد ماندنی 12 تا 22 بهمن را در سال 57 به تصویر کشیده تا دانش آموزان با عوامل پیروزی انقلاب اسلامی آشنایی کامل را پیدا کنند. معاون پرورشی آموزش و پرورش کرج پخش نماهنگ انقلاب ، یادمان شهدا ، برگزاری مسابقات فرهنگی - آموزشی در بین بازدید کنندگان از نمایشگاها، معرفی کتاب های انتشار یافته در زمینه انقلاب اسلامی را از دیگر بخش های نمایشگاههای دانش آموزی ویژه دهه مبارکه فجر در مدارس ناحیه یک کرج برشمرد. شعبانی گفت: یک غرفه از این نمایشگاهها به دست ساخته های علمی - مهارتی دانش آموزان در پایه های مختلف تحصیلی اختصاص یافته است تا بازدید کنندگان با توانمندی های بی نظیر دانش آموزان این ناحیه که به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفته آشنا تر شوند. وی از چرخه انرژی ، رباتیک، پسماند ها، الگوی مصرف انرژی ، ماکت ، صنایع دستی - هنری ویژه استان های مختلف کشور، سازه های دستی ، مدال های ورزشی ، علمی ، به عنوان دیگر آثار دانش آموزی در این نمایشگاهها در قالب آثار و افتخارات فعالان سنگر علم و دانش طی 37 گذشته در مدارس این ناحیه یاد کرد. معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج ادامه داد: برپایی غرفه حجاب برتر در مدارس دخترانه با محوریت فلسفه حجاب اسلامی از دیدگاه اسلام ، حجاب امنیت نه محدودیت ، حجاب سدی محکم در برابر آسیب های اجتماعی از دیگر بخش های نمایشگاه های دانش آموزی ویژه دهه مبارک فجر در مدارس این ناحیه است. وی به تصویر کشیدن حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی هر ساله یوم الله 22 بهمن را از نگاه دوربین در دو بخش عکس های گروهی و فردی که نشان از حضور یکپارچه اقشار مردم به خصوص دانش آموزان در این آئین ملی - انقلابی دارد را از دیگر محورهای مهم این نمایشگاههای دانش آموزی در مدارس ناحیه یک کرج بیان کرد. ناحیه یک کرج حدود 53 هزار دانش آموز دارد.ک

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود