4 اسفند 1394
شماره خبر: 159236

برگزاری دوره مدیریت کسب و کار برای مدیران و فعالان چاپ و نشر

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

برگزاری دوره مدیریت کسب و کار برای مدیران و فعالان چاپ و نشر


در راستای توسعه صنعت چاپ و نشر و ارتقاء توان علمی مدیران و فعالان چاپ و نشر کشور معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری دانشگاه ها دوره مدیریت کسب و کار ( MBA ) برای مدیران و فعالان چاپ و نشر برگزارمی کند.
معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: در راستای توسعه صنعت چاپ و نشر و ارتقاء توان علمی مدیران و فعالان چاپ و نشر کشور دوره مدیریت کسب و کار ( MBA ) برای مدیران و فعالان چاپ و نشر کشور توسط معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری دانشگاه صنعتی شریف تهران ، دانشگاه تبریز ، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه اصفهان برگزارمی شود. معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ٥٠ درصد هزینه های دوره را پرداخت می کند. محمد طاهری اظهار داشت: دوره مدیریت کسب و کار برای مدیران و فعالان چاپ و نشر شامل ده درس ، در مدت یک سال و نیم و در روزهای آخر هفته برگزار می شود ؛ معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ٥٠ درصد هزینه های مربوطه را پرداخت می کند.
صدور گواهی طی دوره آموزشی توسط دانشگاه ها
وی افزود : متقاضیان باید یا دارای مدرک کارشناسی یا حد اقل دارای تجربه ٥ ساله در حوزه چاپ و نشر با تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند و تا ١٥ اسفند ماه ١٣٩٤ نسبت به ثبت نام شرکت در آزمون ورودی اقدام نمایند. گفتنی است در پایان به شرکت کنندگان در این دوره گواهی طی دوره آموزشی توسط دانشگاه ها اعطا می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود