9 اسفند 1394
شماره خبر: 159514

اکران "ابد و یک روز" فیلم منتخب سی و چهارمین جشنواره بین المللی فجر در سینما هجرت

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

اکران "ابد و یک روز" فیلم منتخب سی و چهارمین جشنواره بین المللی فجر در سینما هجرت


اکران فیلم های منتخب حوزه هنری از سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به همت حوزه هنری استان البرز، مردم هنردوست البرز را در سینما هجرت، قدیمی ترین و پر خاطره ترین سینمای استان گرد هم می آورد.
"ابد و یک روز" اثر پر بحث و دیدنی"سعید روستایی" برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی و فیلمنامه محصول تلاش هنرمند جوانی در جشنواره سی و چهارم بود که با کسب 9 سیمرغ بلورین، در بخش های مختلف از جمله سودای سیمرغ جشنواره نگاه مردم و منتقدان امسال جشنواره را به خویش معطوف داشت. از این رو در اکران منتخب حوزه هنری از سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، دوشنبه 10 اسفند ماه 1394 این فیلم بر روی پرده سینما هجرت استان البرز اکران و در مقابل دیدگان مردم شریف استان البرز قرار خواهد گرفت. ابد ویک روز سعید روستایی داستان خانواده ای است که در محله ای پر تلاطم زندگی میکنند و داستان تلخی روزهای زندگی این خانواده را روایت میکند، آدم هاییی که گاه به صورت واقعی برای مخاطب جلوه میکنند و شاید نمونه هایش در جامعه به صورت پراکنده با فراوانی کم یا زیاد مصداق دارد. البته تلخی زیاد کار سعید روستایی را نمیتوان با هیچ چیز توجیه نمود که به نقطه اشتراک این روز های سینمای ایران بدل شده است. "در ابد و یک روز" سمیه محکوم حقیقی ماجراست. خانواده در تدارک مراسم عروسی سمیه کوچکترین دختر میباشد، اما حوادثی روابط بین خواهر و برادرها را سرد میکند، خواهر ها درگیر ماجراهای خانوادگی هستند و برادر ها درگیر مواد مخدر و همین اتفاقات باعث دردسرهایی میشود. از بازیگران این فیلم میتوان پیمان معادی نامزد دریافت نشان بهترین بازیگر نقش اول مرد، نوید محمد زاده برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، پریناز ایزدیار برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن، ریما رامین فر، شیرین یزدان بخش، شبنم مقدمی نام برد. گفتنی است "ابد و یک روز" فیلم منتخب جشنواره سی وچهارم فیلم فجر، روز دوشنبه 10 اسفند ماه 1394 و در سانس ساعت 19 پذیرای حضور علاقه مندان در سینما هجرت خواهد بود. عزیزان مشتاق به تماشای فیلم های جشنواره میتوانند برای تهیه بلیط و تماشای فیلم های منتخب از مراکز ذیل اقدام به تهیه بلیط نمایند: "حوزه هنری استان البرز واقع در میدان نبوت به سمت خیابان مطهری کوچه میلاد 4، حوزه هنری استان البرز"
"گیشه ی فروش بلیط سینما هجرت در میدان مرکزی شهر کرج"
"کافه کتاب سما به آدرس کرج، بلوار امام زاده حسن(ع)، بین مصلای کرج و چهارراه مصباح "
شایان ذکر است علاقمندان جهت آشنایی بیشتر با نحوه فعالیتهای حوزه هنری استان البرز و اطلاع از برنامه های درحال انجام حوزه هنری میتوانندبه پایگاه اطلاع رسانی این مرکز به آدرس www.artalborz.ir مراجعه و از آخرین رویدادهای هنری استان نیز مطلع گردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود