15 اسفند 1394
شماره خبر: 159810

جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در البرز برگزار می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در البرز برگزار می‌شود


معاون گردشگری میراث فرهنگی استان البرز از برگزاری جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور در استان البرز به عنوان نخستین استان در کشور خبر داد.
احمد ترکاشوند با اشاره به اینکه استان البرز به عنوان نخستین استان در کشور جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور را برگزار می‌کند، اظهار داشت: این جلسه امروز ساعت 18 در استانداری البرز برگزار می‌شود. معاون گردشگری میراث فرهنگی البرز با بیان اینکه برای مسافران نوروزی استان البرز چاپ اقلام تبلیغاتی و نقشه تفکیکی شهرستان‌ها برای مکان‌های تفریحی را در دستور کار داریم، گفت: با توجه به اعلام میراث فرهنگی استان، درب کاخ موزه سلیمانیه در سال 95 به روی بازدیدکنندگان باز است. ترکاشوند با اشاره به اینکه سازمان میراث فرهنگی سعی در تامین اعتبار دارد، افزود: در صورت تامین اعتبار تورهای البرزگردی رایگان برگزار می‌کنیم. وی با بیان اینکه سازمان میراث فرهنگی همانند سال‌های قبل همچنان بحث نظارت‌های تخصصی و عمومی در موسسات ارائه دهنده خدمات گردشگری را در دستور کار خود دارد، گفت: سازمان در سال جاری و سال جدید علاوه بر ارائه خدمات اطلاع‌رسانی، تبلیغات و بازاریابی برای توسعه گردشگری استان، بحث نظارت را نیز دارد. معاون گردشگری میراث فرهنگی البرز با اشاره به اینکه در کنار برنامه‌های اصلی، برنامه‌های جانبی نیز داریم، افزود: سازمان میراث فرهنگی تلاش بر برپایی چند استراحتگاه موقت در حاشیه اتوبان برای پذیرایی از مهمانان نوروزی را در برنامه خود دارد.
ترکاشوند با بیان اینکه در کل استان البرز 30 مرکز اقامتی برای مسافران وجود دارد، گفت: از این تعداد مراکز نزدیک به 11 مرکز هتل یک، دو و سه ستاره است که در کل استان پراکنده هستند. وی افزود: بقیه این مراکز شامل پانسیون، مهمان‌پذیر و هتل‌آپارتمان است که همه این مراکز در روزهای آخر سال و نیز در ایام نوروز آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی در استان البرز هستند. ترکاشوند با اشاره به اینکه سازمان طرح چند کمپ گردشگری را نیز دارد، گفت: این کمپ‌ها در مسیرهای پر تردد استان مانند محور گردشگری کرج-چالوس حضور پراکنده دارند.




منبع: تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود