25 اسفند 1394
شماره خبر: 160317

اختصاص چهار فضای رفاهی برای اسکان گردشگران نوروزی در فردیس

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

اختصاص چهار فضای رفاهی برای اسکان گردشگران نوروزی در فردیس


مدیر اداره آموزش وپرورش ناحیه دو کرج گفت: چهار مدرسه و فضای رفاهی برای اسکان میهمانان و گردشگران نوروزی در نظر گرفته شده است.
فرشته فهمیده در جمع خبرنگاران در سالن اداره آموزش وپرورش ناحیه دو کرج برگزار شد، افزود: این مکان ها شامل بخشی از ساختمان اداری آموزش وپرورش ناحیه دو کرج، مدارس شهید مصطفی خمینی، شهید اسدآبادی و شاهد شهید غلامی فردیس است . وی در ادامه افزود: نمازخانه های سایر مدارس این ناحیه نیز برای اسکان اضطراری مهیا شده است. وی اظهار کرد: ستاد اسکان فرهنگیان ناحیه دو کرج مانند سالهای گذشته در راستای تکریم از فرهنگیان در بحث اسکان نوروزی، امسال نیز با همت اعضای ستاد و با تجهیز امکانات ویژه در مدارس و مرکز آموزشی و رفاهی اسکان فرهنگیان، آماده پذیرش مسافران و میهمانان نوروزی سال 95 است. فهمیده گفت: کلاس ها به امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون، فرش و وسیله خواب مجهز و سرویس بهداشتی و حمام نیز برای استفاده مهمانان در این مدارس مجهز است.
مدیر اداره آموزش وپرورش ناحیه دو کرج افزود: اماکن دیدنی و تاریخی استان البرز و شهرستان های آن در قالب لوح فشرده به میهمانان نوروزی معرفی می شود. فهمیده افزود: سال گذشته آموزش و پرورش شهرستان فردیس پذیرای 800 نفر از مهمانان نوروزی بود که پیش بینی می شود امسال این تعداد افزایش یابد. وی اظهار کرد: در جلسه توجیهی که با حضور سرایداران مدارس در این ناحیه برگزار خواهد شد در خصوص چهار شنبه سوری و جلوگیری از مخاطرات آن برای مدارس، ایام نوروز و اسکان مهمانان نوروزی در مدارس هشدارهای لازم داده خواهد شد که امیدواریم بتوانیم خاطره ای خوش را برای مهمانان نوروزی در پایگاه های اسکان شهرستان فردیس رقم بزنیم.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود