21 فروردین 1395
شماره خبر: 160873

برگزاری گفتمان فرهنگی در جامعه ضروری است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

برگزاری گفتمان فرهنگی در جامعه ضروری است


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز برگزاری گفتمان های فرهنگی را مهم خواند و یکی از راهکارهای جلوگیری از انحرافات فرهنگی دشمنان را فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان دانست.
حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی بر ضرورت جلوگیری از نفوذ دشمن در عرصه فرهنگی کشور تأکید کرد و گفت: در حال حاضر ایران اسلامی در شرایط حساسی قرار گرفته است. دشمنان می دانند که مقابله نظامی با جمهوری اسلامی ایران امکان پذیر نخواهد بود. وی در ادامه با تاکید بر اینکه دشمنان تنها راه ضربه زدن به نظام اسلامی را در ریشه کن کردن اخلاق و روحیه معنوی در جامعه می دانند، گفت: دشمنان قسم خورده اسلام و ایران همه تلاش خود را برای نفوذ در افکار عمومی بکار گرفته است.
برگزاری جلسات و گفتمان های فرهنگی ضروری است
به گفته مسعودی ریشه و اساس تشکیل دهنده نظام اسلامی فرهنگ ناب محمدی است که برگرفته از قرآن کریم بوده و باعث استحکام بخشیدن به نظام اسلامی می شود. مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی کشور باید از دستگاه های فرهنگی حمایت مالی کنند، گفت: دستگاه های فرهنگی باید با ارائه طرح ها و برنامه های مناسب زمینه گرایش هر چه بیشتر اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان را به ارزش های اصیل اسلامی فراهم کنند تا انحرافات فرهنگی دشمن به ویژه در فضای مجازی ناکارآمد شود. این مسئول فرهنگی یکی از مهمترین اقدامات دستگاه های فرهنگی را برگزاری گفتمان و جلسات با محوریت اشاعه فرهنگ دینی دانست.
تقویت ارزش های اصیل اسلامی نیاز جامعه است
مسعودی یکی از راهکارهای جلوگیری از انحرافات فرهنگی دشمنان را فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان دانست و گفت: متأسفانه جوانان ما به علت تبلیغات سوء و مواجه شدن با مشکلات مالی از ازدواج فرار می‌کنند. وی گفت: دستگاه های فرهنگی با حمایت مالی مسئولان اجرایی باید فرهنگ حسنه ازدواج در جامعه را گسترش دهند در این صورت بسیاری از مشکلات فرهنگی برطرف می‌شود. مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز در پایان گفت: اصلاح ساختار فرهنگی کشور نقش مهمی در تقویت ارزش های اصیل اسلامی در جامعه دارد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود