19 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 162579

صدور مجوز ٢ پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی و ٩ نشریه دیگر برای البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

صدور مجوز ٢ پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی و ٩ نشریه دیگر برای البرز


هیأت نظارت بر مطبوعات در جلسات اخیر خود مجوز فعالیت ٢ پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی و ٩ نشریه دیگر را برای استان البرز صادر کرد.
معاون فرهنگی، مطبوعاتی این اداره کل گفت : هیأت نظارت بر مطبوعات در جلسات ماه های بهمن و اسفند ١٣٩٤ و فروردین و اردیبهشت ١٣٩٥ مجوز ٢ پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی و ٩ نشریه دیگر را برای فعالیت در البرز صادر نمود. محمد طاهری افزود : هیأت نظارت بر مطبوعات طی این مدت مجوز فعالیت هفته نامه شهروند ما به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی رضا عباس زاده دوهفته نامه مهدکودک به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی مجتبی هوشیار محبوب ، جدول شانس به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی حسین صالحه ، سفیر البرز به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی زهرا قاسمی ، ماهنامه های چراغ البرز به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی علی سلمان زاده ، اندیشه گویا به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی حسین میدانی نوش آبادی ، کفشدوزک به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی رسول فلاح پور و فصلنامه عمران و نوسازی به صاحب امتیازی سازمان عمران و نوسازی و مدیر مسئولی حمید منصور کیایی را صادر نموده است.
تعداد پایگاه های خبری دارای مجوز استان افزایش یافت
وی اظهار داشت : هیأت نظارت بر مطبوعات در این جلسات مجوز پایگاه های اینترنتی خبر رسان جوان به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی جواد علی اکبری صومعه ، محمدشهر سلام به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی سعید دودانگه را صادر نموده است. محمد طاهری افزود: با توجه به تسریع هیأت نظارت بر مطبوعات در رسیدگی به درخواست متقاضیان تأسیس نشریه و پایگاه های اطلاع رسانی ، متقاضیان دریافت مجوز نشریه و پایگاه های اطلاع رسانی به ویژه سرپرستان نشریات سراسری و مدیران پایگاه های اطلاع رسانی فاقد مجوز با مراجعه به سامانه جامع رسانه های کشور نسبت به ثبت نام و دریافت مجوز اقدام کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود