10 خرداد 1395
شماره خبر: 163961

اخذ مجوز برای اقدامات اجرایی در مدارس ناحیه یک کرج الزامی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

اخذ مجوز برای اقدامات اجرایی در مدارس ناحیه یک کرج الزامی شد


معاون توسعه و پژوهش آموزش و پرورش ناحیه یک کرج گفت : گرفتن مجوز کاری از سوی کمیته برنامه ریزی فعال در این ناحیه برای اجرای برنامه ها و طرح ها ی مختلف در مدارس ناحیه یک کرج الزامی شد.
اعظم قطبی زاده افزود: هر برنامه و طرحی که بخواهد در مدارس اجرا شود باید مصوبه کمیته برنامه ریزی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج را داشته باشد. وی اظهار کرد: کمیته برنامه ریزی مهمترین بخش کاری - اجرایی هر اداره ای را تشکیل می دهد زیرا در این نشست تخصصی کارشناسان با نگاهی علمی - مهارتی برنامه ها و طرح های مختلف را که قابلیت اجرا در مدارس را داشته باشند بر حسب نیاز و اولویت مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهند. وی بیان کرد: همه واحدهای اداری و اجرایی این اداره موظف هستند برای عملیاتی کردن برنامه و طرح ها ی مختلف در مدارس از کمیته برنامه ریزی آموزش و پرورش ناحیه یک مجوز بگیرند در غیر این صورت کارشان غیر قانونی شناخته می شود. معاون توسعه و پژوهش ناحیه یک کرج یکی از محورهای مهم کمیته برنامه ریزی این ناحیه را ساماندهی فضاهای آموزشی ، تعیین تکلیف وضعیت مدارس و ساماندهی نیروی انسانی برشمرد. وی اظهار کرد: کمیته برنامه ریزی این اداره در واقع زیر ساخت لازم را برای اجرای طرح و برنامه های مختلف در آموزش و پرورش ناحیه یک کرج را فراهم می کند.
قطبی زاده اجرای برنامه ها و طرح ها بر اساس شیوه نامه ها و دستور العمل های کمیته برنامه ریزی در ناحیه یک کرج را ضروری دانست و خاطرنشان شد: توجه به قوانین و ضوابط سبب می شود تا کارها با دقت و کیفیت بالا انجام شود.وی عمل به قوانین را لازمه فرایند کاری یک کمیته برنامه ریزی موفق در سطوح مختلف اداری - اجرایی در جامعه دانست و افزود: زیرا هر برنامه و طرحی که قابلیت اجرا به ویژه در مدارس که زمینه ساز کیفیت بخشی و تاثیر گذاری در فرایند تعلیم و تربیت ، ساماندهی تجهیزات و نیروی انسانی می شود باید برای شروع کار، مصوبه کمیته برنامه ریزی آموزش و پرورش را داشته باشد تا به رسمیت شناخته شود. معاون توسعه و پژوهش آموزش و پرورش ناحیه یک کرج تاکید کرد: اعضای ستاد کمیته برنامه ریزی این ناحیه در زمینه برگزای نشست های تخصصی کمیته برنامه ریزی با هدف آماده سازی زیر ساخت های لازم در امور فضای آموزشی ، تجهیزات و ساماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی 96-95 باید دغدغه بیشتری داشته باشند. ناحیه یک کرج 53 هزار دانش آموز دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود