10 خرداد 1395
شماره خبر: 163978

مسئولین از کتابخانه امام صادق (ع) نظرآباد بازدید کردند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مسئولین از کتابخانه امام صادق (ع) نظرآباد بازدید کردند


معاونت های عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان و عضو شورای اسلامی شهر نظرآباد به منظور بررسی بهسازی و بازسازی فضای فیزیکی کتابخانه امام صادق (ع) در پارک شهر نظرآباد بازدید کردند.
معاونت های عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان و عضو شورای اسلامی شهر نظرآباد به منظور بررسی بهسازی و بازسازی فضای فیزیکی کتابخانه امام صادق (ع) پارک شهر نظرآباد بازدید کردند.
رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نظرآباد در این باره گفت: قبلا هم کارشناسان محترم امور عمرانی استان و نهاد کتابخانه های عمومی کشور از محل کتابخانه بازدید هایی داشته و با توجه به اینکه ساختمان کتابخانه امام صادق(ع) قدیمی و فرسوده است به بازسازی فضای کتابخانه عقیده داشتند، در بازدیدی که معاونین محترم فرماندار و خانم دکتر درهم بخش عضو شورای اسلامی شهر داشتند مقرر شد تا جهت تخریب و بازسازی کتابخانه امام صادق(ع) درخواست اعتبار شود. ابوالفضل آزاد فلاح در ادامه گفت: کتابخانه امام صادق (ع) نظرآباد از قدیمی ترین کتابخانه های شهرستان محسوب می شود که در پارک شهر استقرار دارد و بیش از سالها از فعالیت این کتابخانه می گذرد و با توجه به فرسودگی ساختمان و تردد مستمر روزانه صد ها تن از اعضا و شهروندان لازم هست که این کتابخانه تخریب و مجددا بازسازی شود.
وی افزود : در این بازدید معاون محترم عمرانی نیز به موضوع بازسازی کتابخانه تاکید داشتند و امیدوارم مجموعه مدیریت شهرستان و همچنین اداره کل کتابخان ههای عمومی با تدابیر ویژه تر نسبت به این موضوع اقدامات لازم مبذول فرمایند. گفتنی است شهرستان نظرآباد در تناسب جمعیتی در مقایسه با دیگر شهرستانهای استان در داشتن کتابخانه عمومی در شاخص های بالایی قرار دارد و در طول چند سال گذشته در راه اندازی کتابخانه های روستایی رشد داشته است .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود