23 خرداد 1395
شماره خبر: 164473

برگزاری شصت و ششمین جشن دانش آموختگی در 97 سالگی دانشگاه خوارزمی

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

برگزاری شصت و ششمین جشن دانش آموختگی در 97 سالگی دانشگاه خوارزمی


مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه خوارزمی از برگزاری شصت و ششمین جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه خوارزمی در نود و هفتمین سالگرد تاسیس این دانشگاه خبر داد و گفت: این مراسم در نیمه دوم شهریور ماه امسال برگزار می‌شود.
دکتر حسین محمدی گفت: نیمه دوم شهریور ماه امسال در دانشگاه خوارزمی شاهد برگزاری شصت و ششمین جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه با حضور مسئولان استانی و کشوری خواهیم بود.
وی افزود: این مراسم که در کرج برگزار می‌شود؛ با نود و هفتمین سالروز تاسیس دانشگاه خوارزمی مصادف است. محمدی با بیان اینکه تجربه سال‌های گذشته از استقبال خوب دانش آموختگان دانشگاه حکایت دارد، تصریح کرد: آخرین جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه خوارزمی با استقبال پنج هزار نفری همراه بود. مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه خوارزمی اضافه کرد: با توجه به اینکه سالانه هزار نفر از دانشگاه خوارزمی فارغ التحصیل می‌شوند و در این جشن هر دانش آموخته می‌تواند دو همراه داشته باشد و آمادگی برای پذیرایی تا پنج هزار نفر نیز وجود دارد. محمدی در پایان به واجدین شرایط ثبت نام در این جشن اشاره کرد وگفت: ورودی‌های سال‌های 90 و 91 می‌توانند با مراجعه به دفتر مدیریت فرهنگی و یا سایت دانشگاه خوارزمی برای شرکت در شصت و ششمین جشن دانش آموختگی دانشگاه خوارزمی ثبت نام کنند.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود