22 آذر 1391
شماره خبر: 16459

4 کتاب پژوهشی در آموزش و پروش البرز رونمایی می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

4 کتاب پژوهشی در آموزش و پروش البرز رونمایی می‌شود


سپیدارآنلاین: معاون پژوهشی، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان البرز از رونمایی 4 کتاب پژوهشی همزمان با هفته پژوهش در این استان خبر داد.
رضا فلاحت کار با اعلام این خبر اظهار داشت: این کتاب ها در همایش تجلیل از پژوهشگران برتر استان در حوزه آموزش و پرورش که 29 آذر جاری برگزار خواهد شد، رونمایی می شود.
وی ادامه داد: پژوهش در عمل – خلاصه مقالات 40 نفر برتر استانی- دستان ماهر معلم، منبع الهام - بیداری اسلامی و انقلاب اسلامی- و منبع حیات عناوین این کتب هستند.
فلاحت کار بابیان اینکه سال گذشته و امسال 720 نفر از دبیران مقالات اقدام پژوهی خود را به آموزش و پرورش استان ارسال کرده اند، تصریح کرد: پس از داوری اعضای شورای تحقیقات 40 نفر برتر استانی و 12 نفر برتر کشوری شناخته شدند که در همایش یاد شده از آنها تجلیل به عمل می آید.
انتخاب نفر اول مقالات پژوهشی برتر کشور از استان البرز
معاون پژوهشی، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان البرز همچنین از انتخاب نفر اول مقالات پژوهشی کشور از استان البرز خبر داد که قرار است طی مراسمی به مناسبت هفته پژوهش در وزارتخانه مطبوع از وی تجلیل شود. وی عنوان مقاله این برگزیده را "چگونه می توانم دانش آموزان کلاسم را به درس مطالعات اجتماعی علاقمند کنم" عنوان کرد و اظهار داشت: این مقاله که از مقالات اقدام پژوهی است توسط یک دبیر مرد تدوین شده است. فلاحت کار گفت: مقالات اقدام پژوهی به مقالاتی گفته می شود که در آن دبیر به تحقیقات در خصوص مشکلات یادگیری در کلاس درس پرداخته و در پی برطرف کردن آن به تحقیق و پژوهش می پردازد. وی در انتها یادآور شد: در هفته پژوهش تمامی مناطق هشت گانه آموزش و پرورش استان البرز از پژوهشگران برتر خود تجلیل خواهند کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود