22 تیر 1395
شماره خبر: 166233

مشارکت کمیساریای سازمان ملل در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مشارکت کمیساریای سازمان ملل در البرز


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز از مشارکت کمیساریای سازمان ملل در استان البرز برای ساخت یک مدرسه خبر داد.
علی بهرامی با اشاره به اینکه در حال حاضر اعتبارات سال جاری ابلاغ نشده اما خوشبختانه پروژه های این بخش در حال انجام است، اظهار کرد: به طور قطع با تزریق اعتبار روند پیشرفت پروژه ها مطلوب تر از گذشته خواهد بود. وی با بیان اینکه ۸ پروژه تخریب و بازسازی دهه فجر سال جاری و ۲ پروژه مقاوم سازی مهر ماه امسال آماده تحویل است، افزود: ۷ پروژه استانی در بخش های مختلف و ۸ پروژه خیرساز نیز در دستور کار قرار دارد.
احداث مدرسه در پیشاهنگی کرج با مشارکت سازمان ملل
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس البرز خاطرنشان کرد: ۲ پروژه نیز با مشارکت بنیاد برکت و سازمان ملل به انجام می رسد. بهرامی با تاکید بر اینکه کمیساریای سازمان ملل با تخصیص اعتباری بالغ بر ۹۶۰ میلیون تومان برای احداث یک مدرسه در البرز مشارکت کرده که تا کنون نیمی از این مبلغ پرداخت شده، افزود: کمیساریا این اعتبار را برای کشورهایی که دارای اتباع خارجی هستند در نظر گرفته است.
وی با اشاره به اینکه درصدد هستیم با مشارکت کمیساریای سازمان ملل یک مدرسه ۱۲ کلاسه در منطقه پیشاهنگی احداث کنیم، بیان کرد: این پروژه به ۲ و نیم میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که بخش دیگر آن توسط کمک خیرین تامین خواهد شد.
تکمیل ۱۱۴ پروژه اصلاح سیستم گرمایشی مدارس البرز
وی با اشاره به اینکه ۲ پروژه ساخت مسجد از محل اعتبارات بنیاد برکت در مهر و دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: ۶ پروژه مسکن مهر نیز در صورت تزریق اعتبار مناسب مهر ماه سال جاری مورد بهره برداری قرار می گیرد. بهرامی بیان کرد: در مجموع ۳۵ پروژه با ۳۵۶ کلاس درس در مساحتی بیش از ۴۲ هزار متر مربع زیربنا و صرف اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در استان به بهره برداری خواهد رسید. وی افزود: ۱۱۴ پروژه اصلاح سیستم گرمایشی مدارس ظرف یک ماه آینده با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به اتمام می رسد.
البرز نیازمند ۱۰۰۰ مدرسه است
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس البرز با تاکید بر اینکه همه ساله بین ۹ الی ۱۱ هزار نفر به جمعیت استان اضافه می شود که برای این تعداد به ۳۰ مدرسه جدید نیاز داریم، گفت: ۴۰ الی ۵۰ درصد از مدارس استان البرز به صورت دوشیفت اداره می شود. وی در پایان یادآور شد: به سبب رشد جمعیت استان البرز در مجموع به ۱۰۰۰ مدرسه نیاز داریم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود