27 تیر 1395
شماره خبر: 166491

استفاده از ظرفیت مبلغان دینی برای حل معضل کم‌آبی در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

استفاده از ظرفیت مبلغان دینی برای حل معضل کم‌آبی در البرز


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرج استفاده از ظرفیت مبلغان دینی برای حل معضل کم آبی را مهم برشمرد و گفت: روحانیون مستقر در مساجد استان البرز نقش اثرگذاری در تبلیغ مصرف بهینه آب دارند.
حجت‌الاسلام محمدرضا معینی اظهار کرد: حل بحران کم آبی در سطح کشور نیازمند ترویج فرهنگ استفاده صحیح از منابع آبی است. وی در ادامه با تاکید بر اینکه مبلاغن دینی نقش اثرگذاری در تبلیغ مصرف بهینه آب دارند، اضافه کرد: در حال حاضر کشور دست به گریبان بحران کمبود آب است، این نعمت الهی با تلاش های فراوان به دست می آید به همین منظور وظیفه داریم استفاده صحیح و اصولی از آن را به‌عنوان یک فرهنگ در خانواده ها نهادینه کنیم.
نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه آب توسط دستگاه های اجرایی
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرج با اشاره به اینکه خداوند آب را بزرگترین نعمت نازل شده بر بشریت برشمرده است، گفت: باید فرهنگ مصرف از این نعمت اللهی توسط دستگاه فرهنگی و اجرایی کشور اجرایی شود. حجت الاسلام معینی در پایان گفت: مصرف بیش از اندازه آب صدمات غیر قابل جبرانی در پی خواهد داشت به همین منظور اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرج با برگزاری نشست های با روحانیون مستقر و مبلغان اعزامی به مساجد و حسینه ها آنها را مکلف به تبلیغ در زمینه مصرف بهتر این نعمت الهی کرده است.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود