27 تیر 1395
شماره خبر: 166543

عکاسان خبری در دو بخش مجموعاً ٩ اثر ارسال کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

عکاسان خبری در دو بخش مجموعاً ٩ اثر ارسال کنند


عکاسان خبری می توانند در دو بخش نگاه حرفه ای و نگاه ویژه (با موضوعات "کمک های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات" و "ورزش ومردم" ) جداگانه حداکثر 3 اثر که در مجموع ٩ اثر ثبت میشود،ارسال نمایند.
داریوش شهابی فرد مدیر عامل خانه مطبوعات استان البرز و دبیر سومین جشنواره با بیان این خبر اظهار کرد: دربخش عکاسی جشنواره، تک عکس خبری، تک عکس غیرخبری، مجموعه عکس خبری، مجموعه عکس غیر خبری هر یک به تنهایی یک اثر محسوب میگردد. وی افزود: در بخش نگاه ویژه نیز شرکت کنندگان برای ارسال عکس های خود می توانند در هر کدام از موضوعات "کمک های مردمی یرای بازسازی عتبات عالیات" و "ورزش ومردم" جداگانه حداکثر 3 اثر که در مجموع 6 اثر ارسال نمایند. وی تصریح کرد: مجموع آثار ارسالی در جشنواره بیش از 9 اثر نخواهد بود و از عکس های ارسالی آثاری پذیرفته می شود که اصل صفحه منتشره نشریه و نام صاحب اثر در آن قید شده باشد. وی در باره اهمیت عکس خبری و جایگاهش افزود:چند سالی است که حضور فعال عکاسان هنرمند استان البرز در عرصه خبر به این بخش جان تازه ای داده است و مسیر را برای معرفی عکس به عنوان رسانه ای جامع و پویا هموارتر کرده، هرچند در این مسیر هنوز موانع و مشکلاتی هست و قطعا هر چیز تازه ای نیاز به زمان برای معرفی و تثبیت دارد.
شهابی فرد، عکاسی را سند لحظه هایی که نفس کشیده ایم تشبیه کرد و افزود:عکس مکمل خبر است، اگر هزاران صفحه خبر باشد ولی عکس نداشته باشد، آن خبر ارزش ندارد زیرا جنبه سندیت ندارد.
دبیرخانه سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های خبری استان البرز از تمامی عکاسان زحمتکش و پرتلاش استان البرز در خواست کرد تا با حضور در جشنواره با ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه ها، توسعه ظرفیت های موجود مطبوعات شناسایی و نقاط قوت و ضعف رسانه ای برطرف شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود