30 تیر 1395
شماره خبر: 166787

اسامی ٥ داور جشنواره درپایان روز مهلت ارسال آثار اعلام می گردد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

اسامی ٥ داور جشنواره درپایان روز مهلت ارسال آثار اعلام می گردد


شورای سیاست گذاری سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های خبری استان البرز با حضور نمایندگان استانداری، شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان برگزار شد.
داریوش شهابی فرد مدیر عامل خانه مطبوعات استان البرز و دبیر سومین جشنواره با بیان این خبر اظهار کرد: این جلسه پیش از ظهر امروز در خصوص عملکرد و بررسی نحوه چگونگی جشنواره برگزار شد.
وی با اشاره به انتخاب داوران جشنواره گفت: در این جلسه موضوع داوری با توجه به شیوه نامه وزارت فرهنگ و ارشاد و فراخوان بررسی و مقررگردید که اسامی ٥ داور جشنواره درپایان روز مهلت ارسال آثار اعلام می گردد. این مسئول هدف از برگزاری این جشنواره را افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی مطبوعات و خبرگزاری‌ها اعلام کرد و افزود: از کلیه روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، نویسندگان و اصحاب مطبوعات و خبرگزاری‌های فعال استان البرز درخواست می شود تا در این جشنواره شرکت کنند. شهابی فرد بیان کرد:طبق شیوه نامه وزارت ارشاد همکارانی که متقاضی شرکت در جشنواره هستند باید یا عضو خانه مطبوعات باشند یا اینکه دارای کارت خبرنگاری حرفه ای از وزارت ارشاد و یا داشتن بیمه خبرنگاری از شرایط حضور در جشنواره است. دبیر سومین جشنواره تصریح کرد: همکاران محترم رسانه ای برای رفع نواقص و اطلاع از شرایط خود می توانند با خانه مطبوعات با شماره 5 -32563150 داخلی ٢٠١ تماس حاصل نمایند. وی خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را تا ٣٠تیرماه سال جاری به آدرس اینترنتی دبیر خانه این جشنواره ارسال و در صورت هر گونه مشکلی با دبیرخانه جشنواره تماس حاصل شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود