10 مرداد 1395
شماره خبر: 167375

انعقاد دو تفاهم نامه همکاری با دادگستری و پلیس فتا در ناحیه آموزشی یک کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

انعقاد دو تفاهم نامه همکاری با دادگستری و پلیس فتا در ناحیه آموزشی یک کرج


معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج از انعقاد دو تفاهم نامه همکاری مشترک با معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و پلیس فتا استان البرز به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان و اولیاء آنان در این ناحیه خبر داد.
فرزاد شعبانیافزود: این تفاهم نامه هادر 6 ماده با هدف اجرای بهینه فعالیت های آموزشی - مشاوره ای برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان ، اولیاء و کارکنان آموزش و پرورش ناحیه یک کرج منعقد شده است. وی اظهار کرد: در ماده های 6 گانه این تفاهم نامه به برگزاری کلاس ، اعزام مدرسین ، تعهدات سازمانی و آموزش و پرورش ناحیه یک ، رعایت اصل رازداری و امانت داری ، تعهد توافقی در هزینه ها و اجرای طرح به مدت یک سال اشاره شده است. وی بیان کرد: این تفاهم نامه که به امضای رئیس پلیس فتا و مدیر پیشگیری از وقوع جرم استان البرز و مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج رسیده است ، برنامه های آموزشی ویژه این تفاهم نامه به مدت یک سال در مدارس ناحیه یک کرج به اجرا در می آید. معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج گفت: بر اساس این تفاهم نامه یک همکاری نظام یافته و ضابطه مند بین پلیس فتا ، معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز و آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در مدارس این ناحیه به ویژه در مناطق آسیب پذیر عملیاتی می شود.
شعبانی ادامه داد: برای مدرسین ویژه این طرح در قالب تفاهم نامه منعقد شده 6 دوره آموزشی برگزار شده است.ناحیه یک کرج 53 هزار دانش آموز دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود