14 مرداد 1395
شماره خبر: 167687

تیم های ویژه نظارت و ارزیابی در ناحیه آموزشی 4 کرج تشکیل شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

تیم های ویژه نظارت و ارزیابی در ناحیه آموزشی 4 کرج تشکیل شد


قاسم پوستین دوز افزود: تشکیل این تیم نقش موثری در آماده سازی مدارس برای بازگشایی مدارس، نظارت مستمر بر روند نام نویسی دانش آموزان در مدارس ، رسیدگی سریع به درخواست ها و اعتراض های اولیاء و دانش آموزان و سرعت بخشی به فعالیت های بهسازی و زیباسازی در مدارس به همراه دارد.
وی اظهار کرد: اعضای این تیم ویژه روز های دوشنبه و چهار شنبه به صورت سرزده از مدارس بازدید می کنند تا روند فعالیت های مربوط به پروژه مهر 95 را در مدارس ناحیه 4 کرج مورد بازبینی قرار دهند.
وی در ادامه به مسوولیت سنگین اعضای این تیم تا نیمه اول مهرماه در مدارس آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج اشاره کرد و خاطرنشان شد: کارشناسان اداری عضو این تیم در مراجعه به مدارس نقاط قوت و ضعف ، برنامه های ابتکاری مجریان پروژه مهر 95 ، نظر و دیدگاه والدین در زمینه تکریم ارباب رجوع و فرآیند ثبت نام در مدارس و ... در مدارس این ناحیه را مورد بررسی و ثبت در فرم های مربوطه قرار می دهند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج گفت: اعضای تیم ویژه نظارت و ارزیابی با تشکیل نشست های تخصصی به بررسی موارد مطرح شده در بازدید های انجام شده در طول هفته می پردازند تا با هم اندیشی راهکارهای مناسب برای حل مشکلات عنوان شده پیدا کنند. به گفته وی آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج بیشترین جمعیت دانش آموزی البرز را تحت پوشش قرار دارد. آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج 105 هزار دانش آموز در سال تحصیلی 95-94 دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود