17 مرداد 1395
شماره خبر: 167898

17 مرداد روز پاسداشت ازتلاشگران عرصه اطلاع رسانی است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

17 مرداد روز پاسداشت ازتلاشگران عرصه اطلاع رسانی است


مدیر کل آموزش و پرورش البرز از 17 مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا بعنوان روز پاسداشت از تلاشگران عرصه اطلاع رسانی در ایران اسلامی یاد کرد.
خسرو ساکی افزود: در دنیای امروز رسانه یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در هدایت فکری بشر تبدیل شده است که این مسولیت خطیر در جامعه اسلامی ایران بر عهده اصحاب رسانه که از فرهیختگان این مرزو بوم هستند قرار دارد. وی اظهار کرد: اصحاب رسانه طلایه داران آگاهی بخشی و پل ارتباطی بین مردم و مسوولین را قرار می دهند که این وظیفه سنگین بر عهده تلاشگران عرصه اطلاع رسانی است.
وی با اشاره به اینکه در این روز از سختکوشی افرادی تقدیر می شود که حرفه سخت خبرنگاری را آگاهانه انتخاب کرده اند خاطر نشان شد: خبرنگاران در این شغل مهم و اثر گذار در امور مختلف جامعه بواسطه عهدی که با امام و شهدا بسته اند می کوشند تا رویدادهای داخلی و خارجی را به نحو احسن اطلاع رسانی کنند. وی اظهار کرد: حرمت قلم در متون دینی ما بقدری ارزشمند است که خداوند به آن سوگند یاد کرده است . مدیر کل آموزش و پرورش در ادامه افزود: خبرنگاران در تلطیف فضای عمومی جامعه و ایجاد امید و نشاط به رغم تلاش هایی که دشمنان در دلسرد کردن و ناامید کردن مردم دارند نقش سازنده و ماندگاری دارند. ساکی بیان کرد: خبرنگاران با تلاش در این راه سخت مسیر حرکت جامعه را در بخش توسعه و تعالی هموارتر می کنند. وی خبرنگاران را چشمان بینا و زبان گویای مردم ایران عزیز در بخش مطالبات خود از مسوولان و مشارکت جویی مردم در طی کردن مسیر های سخت در گذر از شرایط سخت و حساس کشور دانست. ساکی تاکید تاکید کرد: حبرنگاران در روشنگری اندیشه در جامعه نیز ایفای نقش می کنند به همین دلیل مردم و مسوولان ایران اسلامی در سالروز این شهید بزرگوار به یاد ایثارگری خبرنگار ایرنا در عرصه آگاهی بخشی به مردم جهان می افتند و یاد او را گرامی می دارند و از زحمات فعالان این عرصه قدر دانی می کنند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود