19 مرداد 1395
شماره خبر: 167989

39 دانش آموز البرزی به جشنواره فرهنگی - هنری کشور راه یافتند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

39 دانش آموز البرزی به جشنواره فرهنگی - هنری کشور راه یافتند


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت که 39 دانش آموز این استان به جشنواره کشوری فرهنگی، هنری و ادبی که در مشهد برگزار خواهد شد، راه یافتند.
مسعود مهرانی نیا افزود: مرحله کشوری این جشنواره در مشهد مقدس برگزار می شود که دانش آموزان دختر و پسر البرزی با کسب رتبه های برتر در مرحله ارزیابی کشوری بعنوان برتر شناخته شدند. وی اظهار کرد: در سال تحصیلی 95-94 مرحله منطقه ای و استانی این جشنواره در البرز به منظور تقویت و گسترش برنامه های فرهنگی - تربیتی در بین دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی در سطح مدارس البرز به اجرا درآمد. وی با اشاره به اینکه دانش آموزان دوره متوسطه دوم مدارس به مرحله جشنواره کشوری راه پیدا کرده اند خاطرنشان شد: از البرز نیز 28 دختر و 11 پسر در رشته های مختلف فرهنگی ، هنری و ادبی به این جشنواره راه پیدا کردند. وی در ادامه به آمار 233 نفری دانش آموزان برگزیده کشور در مرحله نهایی جشنواره کشوری فرهنگی - هنری پرداخت و بیان کرد: 11 دانش آموز پسر البرز از 19 تا 23 مرداد ماه 95 در این جشنواره شر کت می کنند. مهرانی نیا گفت: دانش آموزان دختر نیز از 24 تا 29 مرداد ماه سالجاری در مرحله نهایی این جشنواره در رشته های فرهنگی ، ادبی و هنری شرکت می کنند.
به گفته وی در مرحله مقدماتی این جشنواره در مدارس البرز در پایه های ابتدایی ، متوسطه دوره اول و دوم 325 هزار دانش آموز شرکت کردند که از این تعداد 2 هزار و 520 نفر به مرحله استانی راه یافتند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز یادآور شد: پس از ارزیابی آثار دانش آموزان در رشته های فرهنگی ، هنری و ادبی توسط داوران 230 دانش آموز از این استان به مرحله کشوری راه پیدا کرد که 39 دانش آموز برگزیده کشوری شد. البرز 430 هزار دانش آموز دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود