20 مرداد 1395
شماره خبر: 168106

تسهیلات ویژه حوزه هنری البرز برای خانواده بزرگ ایثارگران

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

تسهیلات ویژه حوزه هنری البرز برای خانواده بزرگ ایثارگران


انعقاد تفاهمنامه همکاری حوزه هنری البرز و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در خصوص ارائه تسهیلات ویژه به خانواده ایثارگران استان البرز.
در روز گذشته و در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور جناب آقای مهندس طهایی استاندار محترم، تفاهمنامه همکاری حوزه هنری البرز و بنیاد شهید و ایثارگران استان البرز منعقد و مبادله گردید.
دکتر اسماعیل آجرلو رییس حوزه هنری استان البرز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز که با حضور استاندار، فرمانداران و مدیران کل دستگاه های اجرایی برگزار شد، از همکاری حوزه هنری البرز با بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به منظور بستر سازی استفاده از ظرفیت های فرهنگی هنری این نهاد فرهنگی در راستای فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد.
وی اظهار داشت: این تفاهمنامه شامل ارائه مجموعه خدماتی است که حوزه هنری البرز قصد دارد به عنوان ادای دین به خانواده های شهدا و ایثارگران در زمینه تولید آثار فرهنگی و هنری در این زمینه و یا استفاده از امکانات این مرکز برای خانواده ایثارگران ارائه نماید. آجرلو همچنین از برنامه سازماندهی شده حوزه هنری البرز در همکاری با کنگره سرداران شهید استان نیز اشاره کرد و تصریح نمود: طبق تفاهم صورت گرفته با ستاد کنگره سرداران شهید البرز، حوزه هنری تولید مجموعه فرهنگنامه شهدای استان البرز را عهده دارشده است که در حال تدوین آن می باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود