2 شهریور 1395
شماره خبر: 168861

آزمون آنلاین تربیت در ناحیه یک کرج برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

آزمون آنلاین تربیت در ناحیه یک کرج برگزار شد


معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج، گفت: آزمون آنلاین تربیت در این ناحیه با هدف ارتقاء دانش تخصصی فرهنگیان در علوم تربیتی برگزار شد.
اعظم قطبی زاده افزود: در این آزمون که در محل دبیرستان دخترانه شرافت اجرا شد 143 نفر از فرهنگیان ناحیه یک کرج شرکت کردند. وی اظهار کرد: این آزمون با موضوع تربیت در قالب یک دوره ضمن خدمت 24 ساعته برای همکاران فعال در پایه های مختلف تحصیلی اجرایی شد. وی بیان کرد: شرکت کنندگان در یک تایم 20 دقیقه ای فرصت داشتند به 20 سوال این آزمون آنلاین پاسخ دهند. قطبی زاده گفت: در این آزمون که از 8 صبح تا 5 عصر طول کشید 396 نفر از مدیران ، مشاوران و معاونان پرورشی مدارس ناحیه یک کرج ثبت نام کرده بودند، 143 نفر شرکت کردند. وی یادآورشد: 115 نفر از فرهنگیان در آزمون نمره قبولی را کسب کردند و 28 نفر نیز مردود شدند. به گفته وی: موضوعات شغلی ، تربیتی در فرآیند تعلیم و تربیت با بهره گیری از دیدگاه شهید مرتضی مطهری از مهمترین نکات تخصصی این آزمون بود.
معاون پژوهشی ، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی ناحیه یک کرج گفت: طرح ضمن خدمت معلمان در شهریورماه با هدف آمادگی بیشتر معلمان ، ارتقاء و اثر بخشی کیفیت آموزشی در مدارس در این ناحیه در دستور کار قرار گرفته است.آموزش و پرورش ناحیه یک کرج 53 هزار دانش آموز دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود