6 شهریور 1395
شماره خبر: 169108

شناسایی ۱۰۰ حافظ قرآن در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

شناسایی ۱۰۰ حافظ قرآن در البرز


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از شناسایی ۱۰۰ حافظ کل قرآن در استان خبر داد و گفت: حلقه های صالحین در فضای مجازی فعالیت مطلوبی دارند.
حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی از شناسایی و ساماندهی ۱۰۰ حافظ کل قرآن کریم در استان خبر داد و اظهار کرد: شناسایی حافظان قرآن کریم در البرز به منظور توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و مفاهیم ارزشمند آن در جامعه انجام شده است. وی در ادامه ارج نهادن به فعالان قرآنی در سطح استان را یکی دیگر از اهداف شناسایی حافظان قرآنی برشمرد و گفت: در حال حاضر ۲۰۰ موسسه قرآنی در سطح استان به فعالیت های قرآنی مشغول هستند. مسعودی با تاکید بر اینکه فعالیت موسسات قرآنی در البرز مورد توجه و استقبال مخاطبان قرار دارد، از حضور هفت هزار علاقمند در کلاس های قرآنی خبر داد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با تاکید بر تاثیرگذار بودن کلاس های قرآنی، به گرایش اقشار مختلف جامعه به فضای مجازی و تهدیدات موجود در این فضا اشاره کرد و گفت: بسیاری از خانواده ها فضای مجازی را برای فرزندان خود تهدید تلقی کرده و به دنبال راه حلی برای حل این معضل هستند بر این اساس گرایش خانواده ها به قرآن کریم و فعالیت فرهنگی بیشتر شده است.به گفته مسعودی برگزاری گفتمان های دینی در فضای مجازی توسط سازمان تبلیغات اسلامی با استقبال خوبی مواجه شده است و حلقه های صالحین در این فضا فعالیت گسترده ای دارند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود