13 شهریور 1395
شماره خبر: 169541

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج از کیمیا علیزاده تجلیل کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج از کیمیا علیزاده تجلیل کرد


مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج از کیمیا علیزاده دانش آموز این ناحیه که موفق به کسب مدال برنز در رشته تکواندو در المپیک 2016 شده بود، تجلیل کرد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در این آیین که در منزل خانواده کیمیا علیزاده صورت گرفت از افتخار آفرینی این دانش آموز دختر خوب ایرانی به عنوان اولین بانوی مدال آور ایران در تاریخ قدر دانی کرد.
وحید یعقوبی گفت: کیمیا علیزاده با توکل به خدا ، اعتماد به نفس ، پشتکار و احساس مسوولیت در برابر ملت ایران و سرزمین ایران در رقابتی سخت برای کشور و البرز افتخار آفرینی کرد. وی با اشاره به اینکه این دانش آموز در سال های گذشته نیز در عرصه ورزش برای ایران اسلامی در مسابقات کشوری و جهانی مدال های رنگارنگ را به ارمغان آورده است خاطر نشان شد: در المپیک نیز این دختر خوب ایرانی با حجاب کامل خود بار دیگر به مردم دنیا ثابت کرد که حجاب نزد دختران و زنان ایرانی یک ارزش محسوب می شود. یعقوبی گفت: کیمیا با حضور و تلاش خود در این المپیاد بار دیگر اراده بانوان و نقش آفرینی آنان را در عرصه های ورزشی ، علمی ، ارزشی ، اعتقادی ، باور ها و انسجام یک خانواده ایرانی موفق و تلاشگر را به رخ جهانیان کشید. معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج نیز گفت: در سال تحصیلی 95-94 تعداد زیادی از دانش آموزان این ناحیه در مسابقات ورزشی ، علمی ،پژوهشی ، فرهنگی و هنری با کسب رتبه های برتر برای ایران اسلامی و البرز افتخار آفریدند. فرزاد شعبانی اظهار کرد: دانش آموزانی همانند کیمیا علیزاده که پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در جهان و المپیک به اهتزاز در می آورند از افتخارآفرینان و الگو های این مرز و بوم محسوب می شوند. وی از دانش آموزان موفق ، توانمند و نخبه به عنوان یک الگو برای سایر فعالان عرصه تعلیم و تربیت یاد کرد. در این دیدار مادر کیمیا علیزاده از مدیریت آموزش و پرورش و معلمان که برای دخترش در دو بخش تحصیلی و ورزش زحمت کشیدند قدر دانی کرد. وی گفت: متاسفانه دخترش به دلیل گذراندن دوران دائمی اردویی ، شرکت در مسابقات کشوری و جهانی در ایام برگزاری امتحانات خرداد و شهریور ماه تا کنون موفق به اخذ دیپلم در رشته علوم تجربی نشده است. کیمیا علیزاده نیز گفت: من از خانواده ، معلمان و مربیان ورزشی که نقش موثری در تشویق و علاقمند کردن من به رشته تکواندو داشتنتد و راهنمای من در طی کردن مراحل تخصصی این رشته بودند قدر دانی می کنم. وی اظهار کرد: برای رسیدن به اهدافم در زندگی تا کنون که به سن 18 سالگی رسیده ام فقط به خداوند سبحان و قرآن کریم توسل کرده ام که امیدورام در دستیابی به دو هدف دیگر که ادامه تحصیل در دانشگاه و تمرین برای آمادگی کامل جهت شرکت در المپیاد را دارم. وی تاکید کرد: حجاب برای من از مدال ارزشمند تر است زیرا داشتن پوشش اسلامی یکی از توصیه های دینی و قرآنی ما مسلمانان است به همین دلیل ما بانوان ایرانی برای آن ارزش زیادی قائل هستیم. در این دیدار مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج لوح تبریک و سپاس همراه با هدیه به کیمیا علیزاده دانش آموز این ناحیه اهدا کرد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود