25 آبان 1395
شماره خبر: 169829

دانش آموز ناحیه یک کرج عضو تیم ملی والیبال نوجوانان شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

دانش آموز ناحیه یک کرج عضو تیم ملی والیبال نوجوانان شد


کارشناس مسوول تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج گفت: دانش آموز آرمیتا بختیار کیا از دانش آموزان این ناحیه به عضویت تیم ملی والیبال دختران نوجوان کشور درآمد.
سید مسلم رئیسیا افزود: این دانش آموز که در پایه هفتم مدرسه ممتاز تحصیل می کند توانست با انجام تمرینات تخصصی - فنی و کسب امتیاز بالا در مسابقات کشوری جواز عضویت در تیم ملی نوجوانان را در والیبال کسب کند. وی اظهار کرد: این دانش آموز توانمند و با استعداد آموزش و پرورش ناحیه یک کرج تمرینات فنی - تخصصی خود را زیر نظر مربی خود خانم قاسمی در کانون ورزشی کوثر گذرانده است.
وی بیان کرد: راهیابی این دانش آموز ناحیه یک کرج افتخاری است برای فعالان سنگر علم و دانش که به همه اقشار یادآوری می کند آینده سازان ایران اسلامی در عرصه تحصیل ، ورزش ، پژوهش و ... همواره تلاش می کنند تا ایران در مسیر رشد و توسعه تقویت شود. کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در ادامه به حضور دانش آموزان ورزشکار در آئین استقبال از ریاست جمهوری ایران به البرز اشاره کرد و افزود: دانش آموزان ورزشکار این ناحیه در کنار سایر دانش آموزان مدال آور در رشته های مختلف ورزشی استان همگام با مردم قدر شناس به استقبال از کاروان دولت تدبیر و امید می روند.
رئیسی گفت: دانش آموزان و مربیان حوزه ورزش آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در این آیین که نشان از همبستگی ملت ایران دارد حضور پیدا می کنند تا بار دیگر با آرمان های امام ، شهدا و ولایت تجدید میثاق کنند. وی تاکید کرد: در آئین استقبال از رئیس جمهوری ایران کیمیا علیزاده دانش آموز ورزشکار آموزش و پرورش ناحیه یک کرج که برای البرز نشینان و ملت ایران در المپیک 2016 ریو افتخارآفرینی کرد نیز سخن می گوید.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود