3 آذر 1395
شماره خبر: 170229

فرهنگیان البرزی در تبیین گفتمان انقلاب اسلامی بکوشند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

فرهنگیان البرزی در تبیین گفتمان انقلاب اسلامی بکوشند


رییس سازمان بسیج فرهنگیان البرز گفت: معلمان بسیجی این استان در تبیین گفتمان انقلاب اسلامی به دانش آموزان و خانواده ها تلاش کنند تا دشمنان در اقدامات ضد دینی و فرهنگی علیه ایران ناکام شوند.
مجتبی آمر کاشی در همایش روشنگری فرهنگیان بسیجی این استان در سالن شهدای بسیج کرج افزود: به مناسبت هفته بسیج گردهم آمده ایم تا بار دیگر به مرور نقش مهم بسیج در جامعه اسلامی ایران بپردازیم. وی اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر گسترش فرهنگ غنی اسلامی - انقلابی در جامعه تاکید دارند لذا هفته بسیج فرصتی مناسب برای تبیین این گفتمان مهم در راستای پاسداشت از انقلاب و ارزش هاست.
وی با اشاره به درس آموزی از آیات قرآن کریم خاطرنشان شد: خداوند در این کتاب آسمانی همواره به ما انسان ها ایام را یاد آوری می کند لذا ما نیز برای عبرت آموزی و تقویت بنیه معنوی و حماسی افراد در جامعه باید به تبیین گفتمان انقلاب اسلامی بپردازیم. رییس سازمان بسیج فرهنگیان البرز گفت: نوجوانان و جوانان ایران اسلامی از جمله البرزنشینان نیاز به آگاهی بخشی در حوزه های مختلف از جمله رویکرد انقلاب اسلامی و تفکر بسیجی دارند. آلی کاشی ادامه داد: برای گسترش دامنه فعالیت های حوزه بسیج در عرصه تعلیم و تربیت البرز نیاز به مشارکت همه جانبه فرهنگیان بسیجی که دغدغه هایشان برای کشور دلسوزانه و و لایت مدارانه است داریم. وی گفت: در حوزه بسیج فرهنگیان برگزاری 2 گردهمایی، جشنواره علمی - پژوهشی و تقویت حلقه های صالجین در دستور کار قرار گرفته است.در این آیین گروه سرود 72 نفره دانش آموزی رهروان ولایت کانون بسیج شهید آوینی ناحیه 2 کرج به یاد شهدای 72 کربلا سرود اجرا کردند. البرز 430 هزار دانش آموز و 40 هزار معلم دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود