18 آذر 1395
شماره خبر: 171009

اجرای طرح دادرس در 50 مدرسه البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

اجرای طرح دادرس در 50 مدرسه البرز


مدیرعامل جمعیت هلال احمرالبرزگفت: طرح دادرس در50 مدرسه این استان با هدف آماده کردن دانش آموزان برای روزهای سخت در حال اجراست.
ناصر چرخساز افزود: این طرح که در مدارس به نام آمادگی دانش آموزان برای روز های سخت شهرت دارد با هدف آموزش نکات آموزشی و مهارتی در زمینه امداد و نجات اولیه به دانش آموزان انجام می شود.
وی اظهارکرد: طرح دادرس با مشارکت سازمان جوانان هلال احمر با آموزش و پرورش در مدارس البرز اجرا می شود. وی با اشاره به ضرورت یادگیری دوره های اولیه امدا و نجات برای همه افراد جامعه یاد آورشد: طرح دادرس را در مدارس اجرا می کنیم تا دانش آموزان از مهارت لازم برای روزهای سخت و بحرانی آماده شوند. مدیرعامل هلال احمر البرز گفت در این طرح حدود هزار دانش آموز دوره متوسطه دوره اول تحت پوشش دوره های آموزشی - عملی قرار می گیرند. چرخساز افزود: دانش آموزان در این طرح در زمینه پناه گیری، خروج اضطراری، اسکان موقت، کمک های اولیه، اطفاء حریق و چگونگی حفظ خونسردی در زمان بروز حوادث آموزش می بینند. وی در ادامه به برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان مدارس مجری طرح دادرس در نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش البرز پرداخت و یادآورشد: مربیان 40 ساعت آموزش تخصصی بر اساس سرفصل های این طرح دیده اند. وی بیان کرد: در سال تحصیلی گذشته 900 دانش آموز البرزی در طرح دادرس شرکت کردند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود