29 آذر 1395
شماره خبر: 171551

نشست کتابخوان در دانشگاه فرهنگیان پردیس حکیم فردوسی فردیس برگزارشد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

نشست کتابخوان در دانشگاه فرهنگیان پردیس حکیم فردوسی فردیس برگزارشد


به مناسبت هفته پژوهش، نشست کتابخوان در دانشگاه فرهنگیان پردیس حکیم ابوالقاسم فردوسی شهرستان فردیس روز دوشنبه با حضور دانشجویان و استادان این دانشگاه برگزار شد.
مسئول امور کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس در این نشست گفت: رسالتی که کتابخانه های عمومی بر عهده دارد ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی است و این امر نیازمند مشارکت همگانی را می طلبد.
گلشن شیرمحمدی افزود: نشست‌های کتاب‌خوان می‌تواند در زمینه ترویج و ایجاد نشاط و پویایی در جامعه و توسعه عدالت اجتماعی نقش مؤثری ایفا کنند. وی افزود: امیدواریم با استمرار این گونه نشستها بتوانیم گامی در راستای تحقق امر مطالعه و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در اقشار مختلف دانشجویان برداریم. شیرمحمدی اظهار داشت: در این نشست تعداد 10 نفر از دانشجویان این دانشگاه در موضوع های مختلف به ارائه معرفی کتاب پرداختند. وی افزود: برای ترویج فرهنگ کتابخوانی دانشگاهها، ادارات ،آموزشگاهها و سایر مراکزفرهنگی شهرستان فردیس می توانند در صورت تمایل اعلام آمادگی برای اینگونه نشست هاداشته باشند. این نشست به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس و با هدف ترویج فرهنگ گفتمان کتاب و کتابخوانی و نهادینه سازی امر مطالعه در میان اقشار مختلف جوانان و دانشجویان برگزارشد.
در پایان این نشست از دانشجویانی که اقدام به معرفی کتاب کردند ،تجلیل به عمل آمد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود