1 دی 1395
شماره خبر: 171731

اجرای طرح خرد جمعی در مدارس متوسطه البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

اجرای طرح خرد جمعی در مدارس متوسطه البرز


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: طرح خرد در مدارس متوسطه این استان با هدف جمعی افزایش بهره وری و رشد کمی و کیفی امور آموزشی در حال اجراست .
عباس سلطانیان افزود: برای ترویج این تفکر در نواحی و مناطق 8 گانه آموزش و پرورش البرز نشست های تخصصی با مدیران مدارس دوره متوسطه اول و دوم را در دستور کاری سال تحصی 96-95 قرار گرفته است.
وی اظهار کرد: تبیین آخرین دستورالعمل ها و شیوه نامه ها ی حوزه آموزش متوسطه از مهمترین مواردی است که مدیران مدارس دوره متوسطه باید به آن توجه کنند. وی بیان کرد: در این نشست ها به مدیران مدارس ضمن احاطه و تسلط به تمامی آیین نامه ها و دستورالعمل ها توصیه می شود در طرح موضوعات مختلف در جلسات شورای دبیران از خرد جمعی استفاده کنند. وی با اشاره به اینکه خرد جمعی باعث افزایش بهره وری و کسب نتایج بهتر در امور آموزشی و پرورشی می شود یاد آور شد : از آغاز سال تحصیلی تا کنون تلاش کردیم تانقص های موجود را در مدارس دوره متوسطه استان برطرف کنیم اما دستیابی به اهداف تعیین شده نیاز به همدلی و تلاش بیشتر مدیران مدارس در این بخش دارد. معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز اضافه کرد: در هفته جاری این نشست برای مدیران مدارس متوسطه اول و دوم شهرستان نظرآباد برگزار شد. سلطانیان گفت: شایان ذکراست در پایان این نشست ، مسئولین واحدهای مختلف آموزش متوسطه استان با کارشناسان آموزش وپرورش نظرآباد نیز دراتاق شورای اداره آموزش و پرورش البرز برگزار شد .

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود