8 دی 1395
شماره خبر: 172120

رتبه برتر دانش آموزان کرج در جشنواره بین المللی تئاتر

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

رتبه برتر دانش آموزان کرج در جشنواره بین المللی تئاتر

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج گفت: دانش آموزان این ناحیه در جشنواره بین المللی تئاتر خائز رتبه برتر شدند و افتخاری دیگر برای البرزنشینان کسب کسب کردند.
عبدالکریم رستمی افزود: دانش آموزان دبیرستان شاهد پسرانه شهید پناهی در این جشنواره بین المللی در بخش نویسندگی ، بازیگری و کارگردانی توانستند 6 تندیس و دیپلم افتخار را به خود اختصاص دهند.
وی اظهار کرد: این دانش آموزان به نمایندگی از استان البرز در بیست و سومین دوره از جشنواره بین الملی تئاتر کودک و نوجوان شرکت کردند. و ی در ادامه به حضور 9 کشور خارجی با شعار ' نمایش مهر بر صحنه زندگی ' در این جشنواره بین المللی که در همدان برگزار شد اشاره و گفت: این جشنواره در ده بخش‌ که شامل مسابقه تئا‌تر کودک، نوجوان، خردسالان، بین‌الملل، دانش‌آموزی ،خیابانی، نمایشنامه‌نویسی ، نمایشنامه‌خوانی، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی برگزار شد. وی از جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به عنوان یک جشنواره با سابقه به جهت شکل ، شیوه برگزاری و اقبال عمومی مخاطب بخصوص خانواده‌ها ، کودکان و نوجوانان یاد کرد. مدیر آموزش پرورش ناحیه سه کرج اضافه کرد: این جشنواره یک رویداد مهم و تاثیر گذار در روند فعالیت هنرهای نمایشی شناخته شده است . رستمی یاد آور شد: امیدواریم در دوره جدید این جشنواره دانش آموزان هنرمند این ناحیه در بخش ویژه تئاتر بین المللی برای البرز و ایران اسلامی حائز رتبه برتر شود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود