10 دی 1395
شماره خبر: 172217

دانش آموز کرجی در مسابقات کشوری کاراته مدال برنز گرفت

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

دانش آموز کرجی در مسابقات کشوری کاراته مدال برنز گرفت


مدیرآموزش و پرورش ناحیه 3 کرج گفت: سپاس ذوالفقاری از دانش آموزان این ناحیه در مسابقات کاراته قهرمانی کشور مدال برنز را کسب کرد.
عبدالکریم رستمی افزود: مسابقات قهرمانی کاراته قهرمانی کشوردر رده سنی نونهالان با قهرمانی دانش آموز ورزشکار آموزش و پرورش ناحیه3کرج در کرج به پایان رسید. وی اظهار کرد: دراین دوره از مسابقات سپاس ذوالفقاری دانش آموز پایه ششم دبستان غیردولتی فرهنگیان2 ناحیه3کرج در وزن بعلاوه 50 کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شد. وی بیان کرد: در سوابق ورزشی این دانش آموز کاراته کار ، کسب رتبه های برتر استانی به چشم می خورد. وی اضافه کرد:این دانش آموز ورزشکار از سال 94 ورزش کاراته را به عنوان یک ورزش تخصصی آغاز کرده و این اولین مدال کشوری است که در کارنامه ورزشی اش ثبت می شود.
وی در ادامه به برنامه های آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در حوزه تربیت بدنی مدارس اشاره کرد و خاطرنشان شد: یکی از اهداف مهم المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای شناسایی استعداد های ورزشی و هدایت دانش آموزان به سمت رشته های ورزشی تخصصی بر اساس علاقه و توانمندی آنان است. وی گفت: از آغاز سال تحصیلی تا کنون در مسابقات کشوری و بین المللی دانش آموزان این ناحیه حائز مقام های برتر در رشته های مختلف ورزشی شده اند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود