13 اسفند 1395
شماره خبر: 175548

برگزاری مسابقات انتخابی ماراتن و رقابت های سرعت اسکیت در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

برگزاری مسابقات انتخابی ماراتن و رقابت های سرعت اسکیت در البرز


مسابقات انتخابی ماراتن و رقابت های سرعت اسکیت استان البرز به یاد شهدای آتش نشان روز جمعه در مجموعه ورزشی شهید علی شریعتی کرج برگزار شد.
رئیس هیئت اسکیت استان البرز در آئین این دوره از مسابقات افزود: این دوره از مسابقات در بخش مردان در رده سنی نونهالان، نوجوانان ، جوانان بزرگسالان و پیشکسوتان با شعار ورزش - سلامتی ، شهادت افتخار و غیرت ایرانی در حال برگزاری است تا نفرات منتخب کشوری - استانی برگزیده شوند. علی یزدی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات 40 ورزشکار در رده های مختلف سنی در رشته اسکیت شرکت کرده اند تا بار دیگر در این دوره از مسابقات به یاد شهدای آتش نشان به رقابت بپردازند. وی با اشاره به نقش مهم زشته اسکیت در سلامت جسم و روان انسان یاد آور شد: در این دوره از مسابقات شرکت کنندگان در ماده مسابقاتی 30 تا 20 هزار متر بر حسب گروه سنی نونهال تا پیشکسوتان شرکت کرده اند. رئیس هیئت اسکیت استان البرز خاطر نشان شد: نفرات برتر متولدین 80 و قبل از آن به مسابقات ماراتن کشوری در بوشهر اعزام می شوند.
یزدی یاد آور شد: نفرات اول ، دوم و سوم این دوره از مسابقات با حمایت مالی هیئت اسکیت استان البرز به مسابقات کشوری به میزبانی بوشهر اعزام می شوند. وی گفت: 8 داور زن و مرد فعال در رشته ورزشی اسکیت داوری این دوره از مسابقات را در البرز بر عهده دارند. این مسئول ادامه داد: در این دوره از مسابقات تعدادی از اعضای تیم ملی اسکیت کشور که اهل استان البرز هستند نیز حضور دارند. وی بیان کرد: شرکت کنندگان در پایان این دوره از مسابقات به یاد شهدای آتش نشان پرچم پر افتخار ایران اسلامی را در مجموعه ورزشی شهید شریعتی کرج به اهتزاز در می آورند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود