21 اسفند 1395
شماره خبر: 176016

برگزاری مسابقات فوتسال دختران دانش آموز البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

برگزاری مسابقات فوتسال دختران دانش آموز البرز


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: مسابقات فوتسال دانش آموزان دختر البرز در هفتمین المپیاد فرهنگی ورزشی این استان برگزار شد.
فرشید علیزاده ا افزود: مسابقات فوتسال دانش آموزان دختر به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در سالن ورزشی کوثر ویژه ی دانش آموزان سه دوره ی تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول ودوم انجام شد.
وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات تیم های شرکت کننده طی 2 روز بایکدیگر به رقابت پرداختند. معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز خاطرنشان شد: در پایان این دوره از مسابقات مدارس برتر و قهرمان معرفی شدند و از ورزشکاران ، مربی و سرپرست مدارس قهرمان با اهداء حکم و مدال تجلیل شد. علیزاده بیان کرد: در دوره تحصیلی ابتدایی ، مدرسه هدایت ناحیه 4 کرج اول شد و مدرسه شهیدان پناهی ناحیه 2 کرج و ذوالفقاری نظرآباد به ترتیب دوم و سوم شدند. وی ادامه داد: در دوره تحصیلی اول متوسطه هم مقام اول را مدرسه امام سجاد (ع) و مقام دوم را مدرسه شهید عسگری نظرآباد و مقام سوم را مدرسه منتظرقائم ناحیه 2 کرج به خود اختصاص دادند. وی در ادامه به کسب رتبه دوره تحصیلی دوم متوسطه اشاره کرد و افزود: مدرسه شهید سمیعی ناحیه 2 کرج را مقام اول و مدرسه فاطمه پزشکی ناحیه 4 کرج و مدرسه فاطمیه ناحیه یک کرج به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود