19 فروردین 1396
شماره خبر: 176480

روحیه ولایت پذیری و بصیرت از ویژگی های دانش آموزان بسیجی است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

روحیه ولایت پذیری و بصیرت از ویژگی های دانش آموزان بسیجی است


مدیراداره آموزش وپرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس با اشاره به جایگاه بسیبج در جامعه گفت: ولایت پذیری و بصیرت از ویژگی های دانش آموزان بسیجی است.
فرشته فهمیده در آیین تودیع و معارفه مسئول بسیج دانش آموزی ناحیه 2 کرج که در سالن شهید باهنر این اداره برگزارشد، افزود: باید سعی کنیم در بسیج دانش آموزی ، دانش آموزانی ولایت پذیر و انقلابی را تربیت کنیم. وی گفت: در جذب بسیج دانش آموزی فعالیت های چشمگیری صورت گرفته است که امیدوارم این فعالیت ها گسترش یابد.وی اظهار داشت: بسیج دانش آموزی پایه و اساس ما در سطح مدارس است بنابراین شکل گیری بسیج دانش آموزی یک نیروی مردمی است که می تواند با آموزش به اهداف خود برسیم. وی یادآرو شد: طرح یاوران ولایت با هدف هدفش ارتقاء سطح ولایت و بصیرت دانش‌آموزان در مدارس انجام می‌شود. فهمیده گفت: هدف ما در بسیج دانش‌آموزی این است که با واگذاری مسئولیت‌ها به دانش‌آموزان خلاقیت‌های آنها را شکوفا و به منصه ظهور برسد. وی در خصوص شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی تولید- اشتغال اظهار داشت: استفاده از تولید داخلی با فرهنگ سازی بین دانش آموزان می تواند به این اهداف رسید می‌توان در تولیدات، فعالیت‌ها و برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی در این امر مهم بهره مند شد و نیروی کمکی برای مسئولین حوزه‌ها قلمداد شود. مدیر اداره آموزش وپرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس گفت: 91 هزار دانش آموز این اداره عضو بسیج دانش آموزی هستند.
در پایان از زحمات بهرام شهبازی قدردانی و سرهنگ سیدمحمد جلال زاده به عنوان رئیس بسیج دانش آموزی اداره آموزش وپرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس معرفی شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود