26 خرداد 1396
شماره خبر: 179606

طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان دانش آموزان از تیرماه اجرا می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان دانش آموزان از تیرماه اجرا می شود


رئیس آموزش وپرورش ناحیه 3 کرج از اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان براساس طرح تحول بنیادی آموزش و پرورش و با محوریت مهارت آموزی برای اشتغال خبرداد.
عبدالکریم رستمی رئیس آموزش وپرورش ناحیه3کرج گفـت: تعلیم وتربیت باید براساس برنامه مدون تنظیم شود و از این جهت برنامه های منظمی برای سال95-96 در ناحیه 3 آموزش و پرورش با محوریت طرح تحول بنیادی آموزش وپرورش درحال اجرا است. وی با اشاره به کمبود امکانات و تجهیزات آموزش و پرورش اظهار داشت: در ناحیه 3 آموزش و پرورش کرج، از نظر فضای آموزشی و آزمایشگاهی از میانگین متوسط کشوری پایین تر هستیم و به اجبار از کارگاه ها، برای ایجاد کلاس دانش آموزان استفاده می شود و براساس اینکه ناحیه 3 قدیمی ترین اداره آموزشی استان البرز است باید بافت های فرسوده ناحیه را بازسازی کنیم.
این مسئول در خصوص برنامه های اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان گفت: برنامه خوبی در راستای محوریت اشتغال زایی برای دانش آموزان 103پایگاه غنی سازی در کانون های فرهنگی و سالن های ورزشی انجام می شود. رستمی ادامه داد: 20هزار دانش آموز در این طرح که از 12 تیرماه امسال اجرا خواهد شد شرکت می کنند و به مهارتهای خوب فنی و مورد نیاز در آینده دست پیدا می کنند. رئیس آموزش وپرورش ناحیه 3خاطر نشان کرد: بسیج دانش آموزی دارای پتانسیل بسیار خوبی برای اجرای برنامه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است و ما با این بخش تعامل خوبی برای اجرای برنامه های جاری داریم.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود