4 مرداد 1396
شماره خبر: 181544

بازدید سرزده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

بازدید سرزده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس


علی خیلدار در دیداری سرزده از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس بازدید نمود.
علی خیلدار، در این بازدید ضمن دیداراز مجموعه فرهنگسرای ولایت ، اظهار داشت: به حول و قوه الهی برنامه های مناسبتی و فصلی به روال گذشته با هماهنگی و استفاده از ظرفیت های شهرستان برگزار می گردد.
خیلدار ضمن اعلام حمایت بی قید شرط از اهالی فرهنگ و هنر ،از کارکنان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی فردیس بابت سعه صدر در برخورد با مخاطبین خود به رغم مشکلات و کاستی های موجود تشکر و قدر دانی نمود.
وی افزود: کار کردن در عرصه فرهنگ و هنر نیاز به یک عشق و علاقه خاصی دارد و جنسش با کارهای دیگر و مطالب مادی فرق می کند و اگر عشق نباشد سرخوردگی ایجاد می شود.خلاء مادی و غیره را فقط عشق و علاقه به حوزه فرهنگ و هنر می تواند پر کند. وی گفت:سنگر فرهنگ و هنر را خط مقدم جبهه مقابله با دشمن در شرایط موجود دانست و افزود: کارکنان وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و اهالی فرهنگ و هنر افسران این جبهه فرهنگی هستند . مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در این دیدار سرزده عنوان کرد تعامل با مسئولین شهرستان فردیس جهت پیشبرد اهداف سازمانی اداره ،بیش از پیش مد نظر قرار خواهد گرفت. وی در پایان ضمن تشکر از همکاران و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس از آنها خواست بدون توجه به حواشی و شرایط بغرنج فرهنگی به انجام امور اهالی فرهنگ و هنر بپردازند

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود