19 شهریور 1396
شماره خبر: 183663

نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر به پایان رسید

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر به پایان رسید


دبیر جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر، گفت: نخستین جشنواره فیلم کوتاه با محوریت تدبیر و ازدواج که به میزبانی استان البرز برگزار شد با موفقیت به پایان رسید.
سید محمدرضا حسینی در اختتامیه جشنواره ملی تدبیر که در پژوهشگاه مواد و انرژی واقع در شهرستان فردیس برگزار شد، گفت: فعالیت‌های مربوط به این جشنواره ملی از سال ۹۵ آغاز شد که پس از تلاش‌های فراوان موفق به برگزاری نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه با محوریت تدبیر به میزبانی استان البرز شدیم. وی افزود: این جشنواره‌ باهمت و حمایت مسئولان استان و دفتر ازدواج و تعالی به مصوبه ملی رسیده است که امیدواریم در راستای رسیدن به هدف این جشنواره به‌درستی اقدام کنیم. دبیر نخستین جشنواره ملی تدبیر گفت: فروردین سال جاری فراخوان ملی شرکت در جشنواره منتشر شد که تا خردادماه ادامه داشت و با استقبال مناسبی همراه بود. حسینی بابیان اینکه ارسال و‌ تهیه فیلم در دو بخش مستند و داستانی امکان‌پذیر بوده است، تصریح کرد: مجموع ۷۹ در اثر در میان بیش از ۱۷۰ طرح به جشنواره راه پیداکرده است.
وی در پایان در رابطه با میزبانی استان در البرز در جشنواره ملی تدبیر، افزود: طبق نظرسنجی‌های انجام‌شده از استان‌های میهمان البرز موفق شده است، به‌درستی و با موفقیت این دوره را پشت سر بگذارد.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود