31 شهریور 1396
شماره خبر: 184284

تغییر در شیوه مدیریت آموزش و پرورش و تحول بنیادین در دستور کار است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

تغییر در شیوه مدیریت آموزش و پرورش و تحول بنیادین در دستور کار است

مدیرکل تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: تغییر در شیوه مدیریت آموزش و پرورش و تحول بنیادین در دستور کار است و باید محتوای آموزشی نیز دچار تحولاتی شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حسین بابویی در آیین بازگشایی متمرکز مدارس استان البرز در سال تحصیلی جدید که صبح امروز در دبیرستان پسرانه دهخدا کرج برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، با قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: در بیانات رهبر انقلاب و رئیس جمهور همواره اهمیت تعلیم و تربیت وجود دارد و موضوع آموزش را باید ویترین و جایگاه بسیاری بزرگی در کشور بدانیم و اگر تمام آحاد جامعه در کنار هم قرار گیرند می‌توانیم مشکلات این بخش را برطرف کنیم.
وی با تسلیت فرارسیدن ماه محرم و اشاره به مطالعه عاشورا، بیان کرد: همزمانی ماه محرم با ایام بازگشایی مدارس سبب ایجاد روحیه حقیقت‌جویی در دانش آموزان می‌شود و تحصیل در فرهنگ غنی ایران جایگاه همیشگی دارد و آموزش سبب ایجاد محور توسعه پایدار در کشور می‌شود و رهبر انقلاب آینده کشور را مرهون آموزش و پرورش می‌دانند.
بابویی با بیان اینکه دستیابی به دینداری و اخلاق از تعلیم و تربیت آغاز می‌‌شود، عنوان کرد: تغییر در شیوه مدیریت آموزش و پرورش و تحول بنیادین در دستور کار است و باید محتوای آموزشی نیز دچار تحولاتی شود و معلمان واجد روحیه انقلابی و نقادی باشند و دانش‌آموزان نیز باید قدردان معلمان خود باشند.
به گزارش تسنیم، در پایان این مراسم از خانواده شهید محسن کمالی دهقان از شهدای مدافع حرم البرز با حضور مسئولان استانی و کشوری تقدیر و زنگ آغاز سال تحصیلی جدید نواخته شد.

منبع تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود