2 آبان 1396
شماره خبر: 185899

راهیابی 8 اثر به بخش مسابقه جشنواره سراسری تکخند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

راهیابی 8 اثر به بخش مسابقه جشنواره سراسری تکخند


دبیر جشنواره سراسری تئاتر تکخند گفت: پس از بازبینی فیلم 36 نمایش راه یافته به بخش داوری، 8 اثر از شش استان به بخش مسابقه جشنواره تکخند راه یافتند.
حسین بهزادی فر ردر گفت وگو با خبرنگاران افزود: پس از بازبینی فیلم آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، بحث و جمع‌بندی نظرات و آراء، تعداد 3 اثر به صورت مستقیم و 5 اثر به شرط اعمال اصلاحات، واجد شرایط حضور در بخش اجرا و مسابقه جشنواره شدند. وی اضافه کرد: کارگردان‌های آثار مشروط می‌بایست حداکثر ظرف مدت ده روز اصلاحات اعلام شده را انجام داده و فیلم اثر را جهت بازبینی مجدد به دبیرخانه جشنواره ارسال تا در صورت تأیید در لیست نهایی آثار بخش اجرا و مسابقه قرار گیرند. بهزادی فر گفت: نمایش های یک حکایت از چند حکایت کدخدا، اینجا تا ابدیت و مضرات دخانیات به ترتیب از استان های چهارمحال و بختیاری، البرز و گیلان آثار پذیرفته شده در جشنواره سراسری تئاتر تکخند هستند. وی ادامه داد: همچنین نمایش های صد و نوزده، نارنجی پوش بالدار،پیشامد،خیر نبینی سعیده و نقلی در روایت تأثیرات جنگ رستم و اشکبوس بر اقتصاد ایران به ترتیب از استان های کرمانشاه، خراسان شمالی، یزد، البرز و فارس آثاری هستند که به صورت مشروط با رعایت قوانین جشنواره امکان حضور در این جشنواره سراسری را دارند
بهزادی فرگفت: نمایش تک نفره طنز و نمایشنامه نویسی از جمله بخش های جشنواره سراسری تئاتر تکخند است. جشنواره سراسری تکخند دهه اول آذر ماه در استان البرز برگزار می شود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود