23 دی 1396
شماره خبر: 189784

معلم البرزی رتبه اول الگوهای جشنواره تدریس کشور را کسب کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

معلم البرزی رتبه اول الگوهای جشنواره تدریس کشور را کسب کرد


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: پرویز همتی یکی از معلمان این استان توانست در جشنواره کشوری الگوهای برتر تدریس رتبه اول را به خود اختصاص دهد.
عباس سلطانیان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: وی از دبیران زیست شناسی آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج است که موفق شد رتبه اول مقاله نویسی جشنواره الگوهای برتر تدریس کشور را کسب کند.
وی اظهار کرد: جشنواره الگوهای برتر تدریس از جمله فعالیتهای گروههای آموزشی دوره متوسطه است که هر سال در دو بخش حضوری و مقاله نویسی تا سطح کشوری برگزار می شود. وی با اشاره به اینکه دبیرخانه کشوری این جشنواره در قم مستقر است، یادآور شد: در آیینی که به مدت دو روز در قم برگزار شد از نفرات برتر کشوری سیزدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس تجلیل شد. وی تصریح کرد: چهاردهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر دوره متوسطه نظری نیز در سال تحصیلی 97-96 برگزار می شود. وی اضافه کرد: این جشنواره در راستای اجرای راهکار 7-11 سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبنی بر توسعه زمینه پژوهشگری و افزایش حرفه ای معلمان و انتقال تجارب و دستاورد های علمی و ایجاد فرصت های باز آموزی مستمر علمی ، تحقیقاتی و مطالعاتی به اجرا در می آید. وی خاطر نشان کرد: توسعه مشارکت کارکنان و دانش آموزان در مدرسه ، توانمند سازی کارکنان و دانش مدیریتی مدیران در مقابله با چالش های موجود در واحد های آموزشی را از جمله بخش های اصلاح شده بخش نامه این جشنواره کشوری را نسبت به سال قبل تشکیل می دهد.وی تاکید کرد: این جشنواره در فرآیند یاددهی و یادگیری نقش مهی دارد که انتظار می رود فرهنگیان فعال در دوره متوسطه مشارکت مطلوب در اجرای آن داشته باشند. استان البرز بیش از 24 هزار معلم دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود