4 بهمن 1391
شماره خبر: 19119

ضرورت تغییر نگرش در زمینه تحصیل دانش‌آموزان تنبل در هنرستان‌ ها

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

ضرورت تغییر نگرش در زمینه تحصیل دانش‌آموزان تنبل در هنرستان‌ ها


سپیدارآنلاین: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش پرورش استان البرز گفت: هنرستان جای دانش آموزان تنبل نیست و باید در خصوص فرهنگ غلط موجود مبنی بر اینکه دانش آموزان با معدل بالا باید در شاخه نظری تحصیل کنند تغییر نگرش ایجاد کرد.
همایش تجلیل از برگزیدگان آموزش های فنی و حرفه ای و کار و دانش استان البرز با حضور حلیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، غیاثی تبار معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز، اعلایی معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان، مدیران هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش، معاونین متوسطه و کارشناس مسئولان فنی و حرفه ای مناطق هشت گانه آموزش و پرورش استان البرز در کانون فرهنگی تربیتی شهید فهمیده برگزار شد. در این مراسم از 38 نفر از مدیران، هنرآموزان و کارشناس مسئولان فنی و حرفه ای و کار و دانش که برگزیده که دارای رتبه های برتر استانی کشوری شده اند تجلیل به عمل آمد.
توسعه متوازن رشته ها باید در هنرستان ها صورت گیرد
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز بر توسعه متوازن رشته های تحصیلی در هنرستان ها تاکید کرد و گفت: باید در خصوص رشته های موجود در هنرستان ها به دانش آموزان اطلاع رسانی شود و علاقمندان به تحصیل در هنرستان ها فقط از نام رشته اقدام به انتخاب آن نکنند. بیژن اعلایی ادامه داد: هنرستان های فنی و حرفه ای غیر دولتی برای توسعه رشته های خود و جذب

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود