23 مرداد 1397
شماره خبر: 200010

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با مسئولین رسانه شهرستان طالقان

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با مسئولین  رسانه شهرستان طالقان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در سفر به شهرستان طالقان با امام جمعه، فرماندار و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
ناصر مقدم به همراه هیأت همراه در سفر یکروزه به شهرستان طالقان با حجت السلام و المسلمین حسینی امام جمعه، مهندس صادق لو فرماندار و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرزدر این دیدارها که به منظور بررسی مشکلات و نیزظرفیت‌های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان طالقان صورت گرفت، در خصوص برنامه ریزی و اجرای برنامه های قرآنی فرهنگی و هنری در این شهرستان طالقان با امام جمعه، فرماندار و اصحاب رسانه بحث و تبادل نظر نمود. وی در این دیدارها خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته تصمیم برآن شد که یکی از برنامه های فرهنگی و هنری استان ،در شهرستان طالقان اجرا گردد. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: حمایت فرماندار و امام جمعه محترم از برگزاری فعالیت های فرهنگی و هنری سبب کاهش آسیب های فرهنگی اجتماعی خواهد شد. مقدم در ادامه تصریح کرد: هنرمندان شاخصی در طالقان زندگی می کنند که می توان در بحث آموزش فعالیت های هنری از وجود ایشان بهره جست و این مسأله بعد مسافت را برای استفاده از اساتید سایر شهرها تسهیل می بخشد. وی یکی دیگر از برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز را تجلیل از مفاخر اعلام کرد و گفت: طالقان از جمله شهرهایی است که مفاخر فرهنگی و هنری زیادی را در خود جای دارد و یکی از برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، تجلیل از این مفاخر و بزرگان عرصه فرهنگ و هنر است که در مراسم ها و دیدارهای مختلف این تجلیل انجام خواهد شد.
دراین دیدارها امام جمعه و فرماندار طالقان ضمن تقدیر از اقدامات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح استان از مسئولان مربوطه خواستند تا نگاه ویژه‌ای به شهرستان طالقان داشته باشند، چرا که طالقان دارای فرهنگی غنی و هنرمندان زیادی است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود