14 شهریور 1397
شماره خبر: 201239

قطار هشتمین جشنواره تئاتر استانی البرز در پایان راه

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

قطار هشتمین جشنواره تئاتر استانی البرز در پایان راه


هشتمین جشنواره تئاتر استانی البرز با اجرای سه نمایش "اسماعیل" ، " مجلس زال و رودابه" و " تعبیر یک رویا" به کار خود در بخش اجراهای نمایش پایان داد.
هشتمین جشنواره تئاتر استانی البرز، از روز یکشنبه 97/6/11 با اجرای عموم و داوری سه نمایش "چند روایت معتبر" به نویسندگی مسعود هاشمی نژاد و کارگردانی مهسا جعفری در سالن استاد فتحعلی بیگی تئاتر شهر کرج، "زونکن" به نویسندگی علی کوچکی و کارگردانی علی شهبازی در پلاتوی حیاتی مهر و " چشم اندازی در مه" به نویسندگی و کارگردانی امیررضا ملکی در سالن استاد فتحعلی بیگی شروع به کار نمود.
در ادامه و در روز دوم هشتمین جشنواره تئاتر استانی البرز، نمایشهای "کوچه برزیلیا " به نویسندگی سینا شفیعی و کارگردانی محمد اسماعیل زاده ها ، در سالن استاد فتحعلی بیگی ، "خیابان ویادولوروسا " به نویسندگی رضا اخی و کارگردانی رضا اخی و پریا حاج رمضانی در سالن سیروس صابر و " تاریخ مستطاب آشپزی " به نویسندگی رضا مختار زاده و کارگردانی احسان فلاحیان در سالن استاد فتحعلی بیگی در بخش اجرای عموم و داوری به روی صحنه رفتند. سومین روز از این جشنواره با نمایش های " زندگی کنسرو شده " به نویسندگی حمیدرضا نعیمی و کارگردانی سعیده نی باقلی در پلاتوی حیاتی مهر اداره کل ارشاد ، " خزینه" به نویسندگی عبدالرضا یعقوبی و کارگردانی صابر روشن در سالن فتحعلی بیگی و "چیزی شبیه یک بختک طولانی" به نویسندگی و کارگردانی علی بابایی در پلاتوی حیاتی مهر دنبال شد. روز پایانی اجراهای هشتمین جشنواره تئاتر استانی البرز نیز با نمایش های " اسماعیل " به نویسندگی و کارگردانی سینا شفیعی ، در سالن فتحعلی بیگی ، " مجلس زال و رودابه " به نویسندگی و کارگردانی محمد حاجی محمدی در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و " تعبیر یک رویا " به نویسندگی خیرا... تقیانی پور و کارگردانی سیاوش توده فلاح در سالن استاد فتحعلی بیگی همراه بود. گفتنی است جلسات نقد و بررسی آثار در پایان اجراهای هر روز در مجموعه تئاتر شهر کرج برگزار گردید. با به اتمام رسیدن اجراهای عموم و داوری 12 اثر منتخب برای هشتمین جشنواره استانی تئاتر البرز، با برنامه ریزی از قبل صورت گرفته روز پنج شنبه 97/6/15 ساعت 18:30 مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره تئاتر استانی البرز برگزار می گردد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود