17 مهر 1397
شماره خبر: 203056

بزرگداشت هفته پیوند در استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

بزرگداشت هفته پیوند در استان البرز


امیر والی پور رئیس اداره انجمن اولیا ومربیان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری مراسم متمرکز استانی بزرگداشت هفته پیوند اولیا و مربیان با میزبانی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج و با حضور مسئولان وزارتی ،استانی ،مدیران و اولیای دانش آموزان در روز یکشنبه 29/07/97 در دبیرستان شهید شرافت کرج خبر داد .
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان البرز با اشاره به شعار امسال هفته پیوند تحت عنوان " خانواده دانا، دانش آموز توانا" از برگزاری برنامه های متنوع در هفته پیوند اولیا و مربیان خبر داد . امیر والی پور ضمن اعلام برنامه ها و روز شمار هفته پیوند اولیا و مربیان افزود : دستورالعمل وزارتی و روز شمار هفته پیوند به مناطق و شهرستان های استان البرز ابلاغ گردیده است. وی اظهار داشت : مناطق و شهرستان های استان البرز برنامه های متنوعی از جمله مسابقات ورزشی و فرهنگی ،نمایشگاه های کتاب و دستاوردهای انجمن اولیاء و مربیان و نیز مراسم متمرکز منطقه ای، را به منظور بزرگداشت این هفته برگزار خواهند کرد .
والی پور تاکید کرد: در روز یکشنبه 29/7/97 مراسم متمرکز استانی هفته پیوند با میزبانی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج و با حضور مسئولان وزارتی ، استانی ، مدیران و اولیای دانش آموزان در دبیرستان شهید شرافت کرج برگزار خواهد شد . وی در ادامه بیان کرد : در روز جمعه 27/7/97 ، دانش آموزان و اولیا ،معلمان و مدیران و مسئولان ادارات آموزش و پرورش مناطق باحضور در نماز جمعه ، جلوه هایی از وحدت و حرکت در مسیر تعالی معنوی را به ظهور خواهند رساند. وی در خصوص روز شمار هفته پیوند تصریح کرد : بر اساس عناوین اعلام شده توسط وزارت متبوع ، سه شنبه 24 مهر روز اولیا و مربیان ، مطالبه گری و پاسخگویی - چهار شنبه 25 مهر خانه ، مدرسه و کالای ایرانی-پنج شنبه 26 مهر روز خانواده شاداب، مدرسه با نشاط - جمعه 27 مهر روز خانواده و تربیت حسینی - شنبه 28 مهر روز خانواده آموزش و مشاوره - یکشنبه 29 مهر روزخانواده در سند تحول بنیادین و دوشنبه 30مهر روز اولیا و مربیان ،گفتگوی بین نسلی ، نام گذاری شده است .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود