21 مهر 1397
شماره خبر: 203248

سطح مسابقات ورزش دانش آموزی کشور ارتقاء می یابد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

سطح مسابقات ورزش دانش آموزی کشور ارتقاء می یابد


رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی اعلام کرد: سطح مسابقات ورزش دانش آموزی کشور در 2 بخش تخصصی و فرهنگی تربیتی در سال تحصیلی 98-97 ارتقاء می یابد.
حسین بابویی اظهارداشت: بهبود کیفیت برگزاری مسابقات ورزش دانش آموزی در سطح مدرسه، منطقه ای ، استانی و کشوری یکی از برنامه های مهم فدراسیون ورزش دانش آموزی در سال تحصیلی 98-97 است.
وی با اشاره به اینکه در برگزاری مسابقات ورزش دانش آموزی باید نگاه ویژه ای به مسائل فرهنگی و تربیتی داشت، خاطرنشان کرد: برای افزایش سطح کیفی مسابقات دانش آموزی کشور هفته گذشته نشست بررسی مشکلات و کاستی ها برگزار شد. وی با قدردانی از مساعدت‌های وزیر و معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به خاطر تامین اعتبار به موقع مسابقات دانش آموزی، ادامه داد: برای برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان در سال تحصیلی 98-97 نیز نیاز به حمایت ویژه دارد. بابویی تصریح کرد: از نظر مسائل فنی نیز باید به مسابقات ورزش دانش آموزی از جمله در مسابقات استانی و کشوری توجه کرد.
وی با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته دانش آموزان برگزیده مسابقات ورزشی از بین 4.5 میلیون دانش آموز در مدارس کشور انتخاب شدند، یاد آور شد: در مسابقات تابستان سال جاری، 13 هزار و191 دانش آموز دختر و پسر به مسابقات ورزش قهرمانی کشور راه یافتند. وی گفت: دانش آموزان منتخب استان ها در رشته‌های فوتسال، والیبال، هندبال، بسکتبال، تنیس روی میز، طناب زنی، شنا، ژیمناستیک، دوومیدانی، بدمینتون، شطرنج، کشتی آزاد و فرنگی به رقابت پرداختند و به نفرات اول تا سوم در مرحله کشوری مشخص شدند. وی بیان داشت: میزبانی این مسابقات را شهرهای تبریز، همدان، شهرکرد، رامسر، زنجان و خرم‌آباد بر عهده داشتد. بیش از 14 میلیون دانش آموز در مدارس کشور تحصیل می کنند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود