4 آبان 1397
شماره خبر: 203961

دیدار شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج با مدیر کل آموزش و پرورش استان

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

دیدار شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج با مدیر کل آموزش و پرورش استان


قاسمی مدیر کل استان البرز، از گزارش مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج تشکر کرد و گفت : این گزارش نشانه تلاش بی وقفه همکاران آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج می باشد.
جلسه ای با حضور قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز ، رستمی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج و شورای معاونین ناحیه 3 کرج ، در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان البرز برگراز گردید .
در این دیدار رستمی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج ضمن قدردانی از زحمات ساکی مدیر کل سابق و آرزوی توفیق روز افزون برای قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز ،گزارش جامعی از توفیقات بدست آمده در این ناحیه را برشمرد . وی با اشاره به گستردگی و تنوع فرهنگی در حوزه آموزش و پرورش این ناحیه بیان کرد : این ناحیه با 3928 کلاس درس ، 452 مدرسه و 112 هزار نفر دانش آموز ، با میانگین رشد سالانه 5/3 درصدی دانش اموز فعالیت دارد.یکی از مهم ترین اقدامات ما در سال های اخیر توسعه مشارکت ها بوده است که پوشش مدارس غیر دولتی از 12 درصد در سال 92 به 23 درصد رشد در سال 97 رسیده است . رستمی تمرکز فعالیت های آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج را با محوریت : کار علمی و کارشناسانه، برنامه محوری ،کار جهادی و تکریم فرهنگیان عزیز و مراجعان محترم بیان نمود و این نکته را خاطر نشان کرد که وفاداری شرط لازم برای همکاری با مسئول مافوق است . در هر مجموعه ای باید صد در صد تلاش کنیم که با اعتماد و صداقت در پیشبرد اهداف تلاش کنیم . قاسمی مدیر کل استان البرز ضمن خوش آمد گویی ، از گزارش مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج تشکر کرد و گفت : این گزارش نشانه تلاش بی وقفه همکاران آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج می باشد . وی با اشاره به این که از نقاط قوت و توفیقات گذشته و همراهی با یک تیم قابل اعتماد و وفادار است که می توان برنامه های آموزش و پرورش را با جدیت به پیش ببریم . قاسمی با اشاره به عظمت و استقلال آموزش و پرورش گفت : اداره با کیفیت و مدیر با کیفیت ، مساوی است با مدرسه با کیفیت. وی با اشاره به اجماع کارشناسی در آموزش و پرورش بیان کرد : بزرگترین کار در آموزش و پرورش اجماع کارشناسان توانمند و خوب است تا بتوانیم به رویکردی برسیم که در آن روابط انسانی ، برنامه محوری و برنامه کیفی آموزش و پرورش به جایی برسدکه خروجی آن مدلی از مدیریت برای کشور باشد .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود